Thursday 17 April 2014

Lost 2 peoples :'/

K, nii ada hikmahnya, maybe? Mcm mcm yg trjadi harini, 2 perkara yg terjadi. Dan kehilangan 2 orang dlm satu masa, tp lain perasaan.

Bagi aku, aku tak penah trfikir pon yg jadi camni. Tak sangka.
Mcm tak caye je, tetibe smua perkara dh brubah.

Aku tak salahkan sesiapa, mungkin ni smua jadi sbb kecuaian aku sendiri. Silap aku sendiri.
Salah aku.

Cepat sngat smua tu berlaku. Tak penah jumpa lagi, perkara mcm nii mmg selalu brlaku eh dlm kehidupan semua orang?
Tak sempat nk bgtau perkara yg sebenarnya, tp kau dh 'pergi' dulu. Pergi la, aku doakan kau tenang. Aku tak penah ada niat nk memaksa, cuma kau sndiri yg mengendahkan semuanya.

Kau nk yg terbaik, dan mungkin ni yg terbaik tuk kau. Kau 'pergi' je la, dan lupakan semuanya kat sini.
Wlaupun semua dh redha, dh rela kau pergi, cuma aku je tak rela kau pergi, tp satu je yg melemahkan semangat aku, aku mmg tak rela. Tp demi kau, pergi je la, aku redha. Wlau kadang menyakitkan hati aku, aku tahan. Kau yg sepatutnya tenang 'sana'.

Mungkin, satu hari nanti aku akan rindukan kau balek, wlaupun kau dh tak ada. Tp semua kenangan masih ada :') aku tak penah lupa semua tu.
Semoga Allah merahmati kau. Doa aku utk kau takkan henti :')

No comments:

Post a Comment