Tuesday 6 May 2014

It's caused by,......... hakhakhakhak XD


Wehh sempoii ah, hahahahaha.
Semalam first time air yg aku bawak abes kat skolah, sbb tekak kering kontang. Hahahahaha
Sampaikan time b.melayu pukul 1.30 ptg tu, cepat cepat mintk izin kat ckgu nk pegi tandas. Siap bawak penutup botol lg tuu nk minum. Cikgu tanya "hah, knape nii anis?"
"Cikgu, nk pegi tandas. Haus ah cikgu. Tekak kering"

"Hah? Ya Allah. Haa pegi cepat"

Huhu, seriously sakit betul tekak semalam.

*kat rumah
"Mak, ada lg tak dequadin?"

"Dequadin habes, nnti suruh abah beli lepas balek keje"

Petang tuu, smua terlantar baring depan tv. Mak, aku, dgn abah.
Belum lg tambah dgn adk ngan along. Malam tu, smua duk depan tv menghadap citer 'aku ada, kau ada?' sambil letak semua ubat kat depan, ada ubat selsema, batuk, demam, dequadin, cool fever, dgn yg penampal hidung tuu.
Hahaha. Apa lg aku amek dequadin dgn penampal hidung tu je.
Adk demam dgn sakit tekak. Aku pening dgn selsema dgn batuk dgn sakit tekak. Along batuk dgn selsema dgn sakit tekak. Mak sakit tekak dgn pening. Abah batuk dgn sakit tekak dgn demam. Haha. Nasib baik angah kat asrama, and nasib baik jugak ah wafa tak mudah berjangkit kalo tak,.........hahahaha

Hahahaha, act, puncanya dari abah. Abah orang pertama yg sakit tekak dgn demam dulu, sejak hari sabtu haritu lg.
Lepastu mak pulak kne masa hari ahad.
Dah lepastuu, semalam baru smua sekali kena sakit tekak. Hahahaha.

No comments:

Post a Comment