Tuesday 3 September 2013

Malam Ambang Kemerdekaan kat sekolah

Malam tu (30.8.2013) sekolah buat malam ambang kemerdekaan sampai pukul 12.30 pagi . Ramai yg berpakaian baju melayu dan baju kurung . Semua comel comel belaka ;)
Mula mula kena daftar nama kt tempat pendaftaran . Lepas daftar , kami berkumpul kt dataran perhimpunan ramai ramai . Bila dah ramai orang datang , cerita Hati Malaya pun bermula . Tak ramai yg menghayati cerita tu , aku tengok cerita tu best ape . Terasa sakit hati bila ada yg bangkang pasal kemerdekaan .
Malam tu jgak , kawan kawan aku sebok nk cek fon aku . Hahaha . Diorang tengok gambar je . Tapi yg menyakitkan , syahmina tengok gambar akak suria kt fon aku andddd dia bluetooth gambar tu kt fon dia :( gambar akak suria memang banyak pon kt dlm fon aku , ada 81 gambar kot . Dia ckap diaaaaaaaaa masih................ malas ah nk tulis . Huhu.
Dah la , byeee ~ assalamualaikum :(
                                                 

No comments:

Post a Comment