Saturday 14 February 2015

Renjer renjer renjer


Smalam untuk pertama kalinya dlm tahun 2015, aku pakai baju full renjer --'

Tak pasal pasal kena jd ketua utk lintasan hormat renjer..

Hahahaha tak boleh blah aku sorang je sesi pagi, yg lain smua dak petang yg smangat sngt nk ikut lintasan hormat dgn latihan kawad smalam.. Hahahaha paling sengal bila bdk bdk tu mmbebel kat aku sbb buat prangai tak matang kat dpan sorang sorang.. Hahahahahaha

Kesian bdk bdk renjer ptg dapat senior mcm aku ni. Diorang berlatih kawad pun dgn aku gak, skali dgn kak rumai. Tp kak rumai busy sikit, sbb dia MPP..

So kenalah bdk bdk tu hadap dgn prangai aku stiap kali ada latihan kawad ataupun prjumpaan uniform pagi dgn petang.. Hahahahaha

Takpe, rasanya bdk bdk tu dh masak kot dgn prangai aku. Smua mcm kautim je dgn aku, hahahahaha..

Choiii

No comments:

Post a Comment