Thursday 8 June 2017

Dugaan minggu pertama.


Dugaan bila baru je habes minggu msk, lepastu dh siap nak packing barang nk balek rumah, ada banyak misscalled sbb tinggal fon kat rumah sewa. Lepastu balek tu abah call, cakap aku dpt kamsis. I was like uwowwwwwwww

Hahahahahahha
Tp lepastu aku terdiam, sbb tringat nawwa still tk dpt lg sbb dia baru hantar borangg. Ya Allah, dugaan kalau nawwa tk dpt skali dgn aku hm.

Abah dari putrajaya tgh kerja, dtg amek aku kat apartment. Then gerak gi poli utk daftar kamsis.
Sepanjang pendaftaran kamsis, aku trpikir mcm mana dgn aprtment aku? Nawwa? Kak ziela? Aihh hm

Aku seronok duduk dgn kak ziela, yelah dia okay, haha tidur pun kami ramai ramai depan tv, aku kena buli dgn kak ziela, takutkan org lain tgh tidur, ya Allah ..

Balek dari poli daftar tu, bgtauu kat kak ziela sbb dia takde kt rumah, aihh time aku nk balek batang kali la dia keluarr hmmmmmm .

Sedihnya, dlm group kak ziela pujuk tkyah gi asrama tu, haaa yelah aku pun baru je ngam dgn kak ziela sbb aku ni pendiam hahahah dgn nawwa je aku bisingg.

Okay skrg baru nk cuti 4 hari, then lepastu kena check in terus asrama, hm kena kemas balek barang kat aprtment  tilam apa smuaa, huwaaaaa aku ingat mudah je nk tinggalkan smuaa ni.

Dgn deposit aku kena tahan sbb dh bayar enn rm500 soo kena cari ganti sbb kalau tk duit aku burn gituu je haha.

So, aku mampu doa may Allah ease everything for me, nawwa, and semua org! Aamiinnnn

No comments:

Post a Comment