Wednesday 5 November 2014

The day we've met


Semalam jumpa akak jdottt. Hahahaha mmg rasa berbeza giler kot nk bergurau mcm dulu.

Mula dari pukul 6.50 pagi tu asyk mesej je ingatkan aku suruh tunggu kat depan pagar skolah pastu temankan. Aku tak balas msej, mesti call. Hahahaha takut sgt aku tak temankan

Jumpa pastu salam. Cehh normal ah tu, aku tak boleh ngelak. Budak SAMT mmg beradab T_T

Sempat lg sbelum masuk bilik exam, suruh aku doakan dia sbb nervous sgt. Hahahaha

Dah ar satu hari semalam aku bosan gila duk makmal sains. Semua pakat nk selfie je. Hahahahaha

Pempuan pulak concquer makmal. Hahahaha buat mcm rumah sendiri.

Diorang sempat aw perli aku skarang sbb aku dah minat baca novel. Hahahaha

Fara hasut aku supaya jngn baca novel sbb org yg baca novel ni TAK SADO.
Hahahahahaha

Oh aku ni sado, so tak boleh baca novel ah? Hahahahahaha. Aku ni bajet ayu je nk baca novel. Hahahaha

Siap baring atas lantai lg baca novel. Memang pempuan kelas 3 Amanah ni gila baca novel. Berlambak novel diorang main tukar tukar, aku je yg takda novel. Hahahahaha

Aku ada komik je, jom ah tukar. Hahahahaha

Semalam pun aku melantak je keje. Roti sampai 4 kali aku beli. Seriously lapar + bosan

Diorang selfie dgn buat meipai. Hahahaha

Budak laki mcm biasa ah duk surau :>

Yg tak boleh blah masa aku dgn aishah tngok citer doraemon dlm fon maziah, budak laki kata kami tak matang. What? Oh mmg citer doraemon ni utk budak tak matang je la? Ke camne?

Aishah bengang gila, dia kata mcm ah budak laki matang sgt. Hahahahaha sabar cahh. Takpe, aku mmg tak matang. Hahahaha

Nanti cuti skolah lepas tamat spm, ada bnyak aktiviti nk kena buat. Ada kursus kat skolah, kena jd fasilitator lg. Bnyak ah.

Aku tergolong dlm 6 org yg jadi AJK tertinggi utk fasilitator nnti. Huhh baru je teringat nk temankan huda nanti.


Temankan akak jdot semalam, citer mcm mcm. Hahaha

Kak jdot kata suka tngok budak budak skolah rendah kat depan ni, comel dan tak matang. Hahahaha pastu kata, "tak matang mcm anis ah.".

Hahahahahaha


Smalam petang, ajar sesi petang silat. Masa rehat, diorang mintk aku tunjukkan camne cara nk masuk gelanggang utk olahraga.

Aku pun tunjuk ah.
Tetiba masa aku sepak tu, suzana tarik kaki aku nk buat jatuhan.

Apa lg, jatuh bedebuk ah aku. Huhu

Terhentak kepala, tulang blakang dgn siku aku kat atas lantai laman ilmu tu.

Perghhh smua terkejut pandang aku.

Ye ah bunyi jatuh 'bedebukkk' tu kuat kot bunyi.

Aku rasa nk pitam do. Hahaha perut pun senak gila.

Hahahahaha nk je aku suruh zana pakai body protector masa tu.



Budak budak ni dh pandai dh nk bergurau dgn aku, siap gelakkan aku lg masa aku silap bg arahan kat depan. Hahahahaha nk ajak aku selfie pun tak malu dah. Kalau tak, dulu smua takut nk tego aku.

Well, aku serious masa tu, sbb tu ramai yg takut.
Hahahahahahaha


Semalam jugak, mulalah demam menyerang aku lg.

Aku tak larat sgt mlm td, tidur awal ah citernya. Pukul 9.00 mlm dh tido.

Pening jangan ckap ah, berdenyut denyut der. Aku taktau ah knape.

Abah pesan, "Jangan mandi malam lg dah, bahaya. Kamu tu ada semput, kang tak pasal tetiba kena paru berair lg sakit."

Mungkn aku kena ubah tabiat mandi malam aku.
Okay.



Tadi kak farhana cakap, minggu depan dia balik sini. Pastu nk ajak aku lepak sekali.

Tngok ah kalau takda halangan, aku okay je.















"Always smile, anis"

Always smile? Mcm mana nk senyum kalau orang tu dh takde?


Try to accept..)





Sikit je lg niss, lepastu kau bebas dr belenggu ni.






Lailah saedah :)

Assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment