Sunday 26 July 2015

Sayang tetap sayang.

Takkan jatuh.
Takkan rebah.

Terus bangkit. Walaupun ada yg cuba jatuhkan.

Dugaan bnyak sgt kalini. Banyak, terlalu banyak :''


Cukup kat luar, sekarang kat rumah pun sama.
Takde beza.

Makan minum aku? Hah.

Lantak la.
Tpi semua tu takkan buat aku down lama lama. Takkan buat aku lemah.



Dtg la seribu cuba nk buat aku mcm dah takde life.
Aku akan abaikan semua tu.

Sebab aku takkan waste my time just for useless things. Sorry.
Aku mmg bodoh selama ni sbb biarkan aku down, lemah sengsorang.

Tahun ni tak sama mcm tahun lepas, trmasuk la family.
Family dulu dgn sekarang lain, okay fullstop.

Not your business.


Aku mmg bodoh sbb penah biar diri aku down sbb manusia manusia ni. Sbb aku belum sedar.

Tapi sekarang, dh tak.
Sorry aku bangkit semula dgn Anis Nazirah yg baru. Bukan yg lama yg masih bodoh.

Dh terang terang nampak semuanya tapi? Hah.

Aku cuma taknak jadi bodoh sampai org lain jatuhkan aku.
Aku bukan lemah.
Aku bukan bodoh.

Dulu punya cita cita, matlamat, azam.
Tapi dh hancur.

TAPI, sekarang aku kutip balik semua tu.
Pegang kuat kuat smpai tercapai.

Aku ada 1001 kisah lama tersendiri yg masih takde sesiapa tahu. Dan takkan ada sesiapa pun akan tahu.
1001 lagi yg masih bermain dlm fikiran, yg menyerabutkan otak.
1001 lagi yg belum selesai dan masih takde jalan keluar.

Tapi aku still hidup. Takkan mati hanya sbb 1001 kisah.


Aku cuma nk jadi org yg kuat, boleh tahan hidup dgn baik walaupun ada yg buat aku down ke pe.

Banyak dh membazir airmata utk perkara sia sia.
Banyak buat benda bodoh.
Banyak buang masa utk perkara tak berfaedah.


Aku tak penah salahkan sesiapa. Tapi salah aku sbb bodoh sgt.


Bangkit dgn org yg aku sayang, dan takkan tinggalkan org yg aku sayang walaupun org yg aku sayang buat down, lemah, jatuh.

Org yg aku penah sayang dan sayang, akan tetap sayang sampai bila bila.
Takkan berubah walaupun org yg aku sayang berubah.

Family berubah, aku tetap sayang dan takkan berubah perasaan.

Sorry,
Assalamualaikum.





#Bangkit
#FamilyIsEverything
#StayStrong

No comments:

Post a Comment