Wednesday 23 September 2015

Kickersss

Assalamualaikun gaiss, dh lama tk update entry blog gaiss. Hahahahahahaha rindu nk story mory kat blog ni, hm hm

And just now baru je lepas buat latihan kicking kat rumah, hm hahahaha.
Well, i'm a kickers, boxers �� hahahaha cehh

Tadi pintu bilik mak terkunci dari dlm. I dont know la mcm mana mak ni tutup pintu bilik beliau tadi, smpai terkunci tk boleh bukak dh.
Amek semua kunci bilik, try bukak satu satu tpi tak dapat gak. Sbb tombol tu mcm trsekat.

Abah balek dari surau dan aku cepat cepat bgitau abah yg pintu bilik abah terkunci dan tk boleh bukak guna kunci tu jugak.

Abah tolak kuat kuat pintu tu tak boleh gak terbukak. Last last abah panggil aku, abah kata tolong sepak pintu ni.
Hahahahahaah and i was like, "Seriously ah abah? Pecah la pintu ni kang?"

Abah kata, yee cepat la sepak. Biar je pintu ni pecah ke pe asalkan dapat bukak. Pintu boleh ganti baru nnti.

Aku dgn abah berganding bahu sama sama usaha, hahahah.

Aku sepak, abah tolak.

And akhirnya, penyepak yg terakhir aku lakukan setelah 5 kali gagal, penyepak yg trakhir adalah penyepak yg berjaya aku lakukan. Hahahahahahaha kau tauu, aku fikir masalah aku time tu dan bengang so aku lepaskan semuanya kat situ.

Serious seronok giler dpt lepaskan stress kat pintu.
Pecah tombol pintu tu. Tpi pintu tu tak pecah mane pun la, pintu tu tebal doo, pintu kayu, hm ..

And lpastu abah terus trduduk atas katil sbb penat tolak pintu dan kata, giler kamu ni niss. Hahahahahahahaha

Kaki aku luka sikit sbb tersepak kat tepi pintu tu.
Tpi takpe, i did it gaiss.
Yeahhh

Dgn bangganya aku turun bawah cepat cepat dan cerita kat mak yg aku dh bukak pintu tu. Hahahahahahaha well done anak mak abah.

Salah satu kejayaan aku dlm rumah ni. Hahahahahaha

No comments:

Post a Comment