Wednesday 7 September 2016

Huks

Faham tk perasaan aku bila dulu aku rapat dgn dia, berdua, mcm berpasangan, selalu kuar ber-enam. Dan aku dipasangkan dgn dia, kami selalu makan malam kt luar. Selalu bawak jenjalan naik kereta, pergi berubat sama sama. Bagi harapan, then one day dapat tauu yg.............

Well, crack 💔 jugak laa enn sejak tauu tu. Sejak tauu, aku mula jauh diri 😌 fuhh hahahaha. Sakit la jugak dol. Selalu jugak update moment tweet cakap pasal diri memasing tanpa mention, em. Pandang kt sekolah pun dh mcm tk sama mcm duluu, pandang lepastu tundukk .

Sampai ke harini, tak penah ber'aku kau' dgn dia, hahahahahaahahaha. Sembang mcm tkde panggilan, haa fhm takk? Mcm tk panggil pape ahh, mcm "Nk makan tk? Ehh dh makan ke belum sbenarnya ni? Ikut suka ah, tktauu."

Hahahahahahahaa i still remember duhh perbualan time tuu.

And minggu lepas ttiba chat, tanya aku mane semua, ajak tengok wayang, fuhh. Aku tk free time tu. So postponed, harini baru keluo sama huhu.
Lama tk spend time katanya, huks.
Awkward aw sbenanye. Huhu. Sepanjang perjalanan dlm kereta, krik krik ah jugak enn hahahahahaha. Sembang sikit je sbb tkde topik dan aku rasa aku jadi mcm org lain time tuu sbb aku pendiam hahahaha.

Nk beli ticket, tetiba ade la makhluk Allah tu tego. Ya Allah, hahahahahahagagahaa kantoiiiii. Mauu tk kena bahan , fuhh manjang je bahan.
Ramai gak tadi, fuh hahahaa berpeluh aku ngelat drpd diorang, diorang dh syak mcm mcm.

Salah ke nampak aku dgn dia? Hm

Kami cuma mahu tengok wayang sbb cerita tu best hm.

Rasa mcm time dulu dulu, huhu. Time masih selalu bersama, hahahahahahaaa. Sbb makan mcd tadi teringat time dluu makan kentang sama sama. Ahhhhhhhh

Tak sukanyaaaaaaa perasaan mcm niiiiiiii 😭

Betul la dia kata, confused. Huhu

No comments:

Post a Comment