Monday 17 April 2017

Scandal hehe

Aizad ajak join family dia pergi bercuti kat PD hahahaha mana boleh, susah aku nnt. 28 hb pulak tu, mmg tak dapat la haha sbb aku dh janji dgn bebudak kinrara tu diorang suruh dtg puchong sbb hari tu hari sukan hahaha. Memasing ugut kalau aku tk dtg hm 😂

I got a note. Ramai pikir aku ada scandal dgn salah sorang budak laki sana hahaah, aduhh tu note dari wawa 😅

Harini ayi on wasap, terbukak story pasal diri sendiri. Mcm mcm la story hahahaha. Last ptg tu dia kena off, dia sempat bgtauu dia asyik cerita pasal kakak dia sbb dia hanya ada kakak dia jee. Parents dia dh meninggal.
Tup sampai situ je, tk sempat aku nk meyelit dia kata dia kena off, arghhh nnt baru dia sambungg.

Terkejut aku, baru tauu. Patutlah selama ni dia asyik sebut "Sis" dia je, tk penah pun dia sebut mak ayah dia. Dia panggil kakak dia tu sis, hahaha.
Sis dia yg kawal aktiviti harian dia, pegang fon diaa, tk kasi keluar lepak lepakk. Patutlah...

Rasa mcm nk gerak puchong jee lusaaaaaa

No comments:

Post a Comment