Sunday 23 February 2014

Today ^^ kawad kaki utk PIBG

Harini first time aku pakai baju full renjer puteri :) Aku harap tuu ah kali pertama dan mungkin kali terakhir aku pakai baju full renjer. Huhu. Tak sanggup nk pakai banyak kali :/ Hihi. Harini penuh gambar kat fon akuu :> tp kesian kat liyana dgn najwa, time dorang nk tangkap gambar, memory aku penuh :/ sbb penuh dgn game yg aku suka gilerr. Mana taknya, ada 8 game. Game candy crush, subway surf, death moto 2, zombie blood, gunz dash, flow free, speed car, angry stick 3. Aku taksub ngan game sbenarnya. Tp nasib baik takde game anime Hitman Reborn. Kalo ada game tuu, confirm 100% aku tak lepaskan fon aku. Huhu, game tuu smua tak sanggup aku nk uninstall. Maaf eh yana ngan wawa. Maaf sangat. Aku suka anime :> hitman reborn, fairytale, toriko, smash, magico, bleach, fullmetal alchemist, AKB49, haaaa banyak lg ah. Hahaha. Pelik sgt eh tengok aku minat anime :3 entah ah, aku pun taktau knape. Penuh ada satu bhagian rak buku aku tuu dgn buku majalah Kreko, majalah yg berkaitan anime. Aku langgan smua majalah bulanan, tp cuma tahun nii je aku belum langgan apa apa majalah anime lg sbb tahun nii aku tgok majalah tuu dah mcm tak best jee. Malas ah pulak nk langgan utk tahun nii, boleh save duit :D dah ah 12 isu dgn termasuk bayaran pos nk dkat rm60. Pokaii ah duit. Dah dah, lupakan anime. Hahaha.

No comments:

Post a Comment