Wednesday 2 July 2014

Ihya' Ramadhan 2014 ^^


Hah. Pernah terfikir tak, nak lari dari smua masalah? Hahahahaha
Teruk betul idea tu smpai nk lari dari masalah. Hahaha

Harini serious aku rasa letih + lesu + lembik giler sbb main kejar kejar ngan syahmina.
Syahmina ah ni, asyk pukul pukul orang je. That's why ah aku lari. Hahahaha.
Kejam weh syahmina

And harini sepatutnya ada ujian qiraat dan taranum Al Quran,.............. tapi ditangguhkan dan diganti pada Isnin minggu depan ! Yipppyyyyyy :D

Hahaha. Dan dah tentu la aku terlepas ujian harini, sbb aku salah seorang drpd senarai nama yg terawal.
Hahahahahaha. Lega aku.
Aku tak baca apa pun pasal qiraat dlm bacaan bacaan surah yg ustaz bagi..
Dengan taranum bayati apa tu smua, smua aku hampir lupa cara nk bertaranum.
Hah, terlepas aku harini.

Hahahaha. Group tadarrus Al Quran pun dah ada, nasib baik kelas aku khas dan kitorang dapat baca bila bila je free. Tp bila je akan free? Hahaha.
Setiap hari ada kelas. Cuma hari Jumaat je takda.
Ohh ye, time rehat boleh baca kat bilik KAA :3
Haha

Group aku dapat juzuk 15 sampai juzuk 20. Okay ah tu..
Mcm biasa, dlm kumpulan aku ada aku, miraa, sofea, farazila dan aqila.

Dan ustaz kata hari Jumaat nanti 18 Julai ada majlis berbuka puasa khas utk kelas kami. Yeayyyy :>
Jap ! 18 Julai ? Ohh, okay. Lagi satu hari je la lg . Hahahahahahahahahaha
Dan nanti ada yg cadang nk buat kem KAA, utk kelas kami je! Hahahahahahaha

Ye ah, tahun ni tak buat lg kem aliran agama T_T
Sbb tiap tiap tahun mmg ada kem aliran agama tu.
Yg paling best tntang kem aliran agama ni, tak tertekan langsung bila kat kem, rasa seronok je, takda sape marah marah, bebas tp bukan bebas boleh bercampur dgn lelaki, tp bebas dgn perempuan je.

Hah, teringat kem KAA masa form 1 dulu kat Restu Ibu, Ulu Yam. Hahahahaha. Masa Ajun jd fasilitator kem tu.
Hahaha, kenangan betul time tu.
Lawak gak bila ingat balek. Time tu gaya rambut Ajun serabut gilerr. Hahahaha

Kem KAA masa form 2, tahun lepas pulak kat Kem Cholo Cholo, Hulu Tamu.
Time tu pun best jugak. Wlaupun takda fasilitator. Eh jap, ada fasilitator tp diorang bnyak kat bhagian makanan.
Kalau tak silap aku ah, ada anis amirah, kak faqeah, kak faqeah hazwin, kak suhana jamaludin...
Haaa tu je la kot fasilitator tahun lepas.
Seronok gak kem tahun lepas, sbb first time solat sunat, taubat, dgn tahajud masa pukul 1 pagi kat luar bilik tanpa berbumbungkan apa apa. Dengan kawasan gelap gelita, yg bnyak dngar cuma suara orang sekeliling berzikir.

Hah seronok bila ingat balek.
Rasa nak tiap tiap bulan sekolah buat kem mcm ni XD hahahahaha
Dah ar makanan pun bagus bagus. Tak lapar langsung. Asyk makan makan makan dan makan..

Hahahahaha. Tahun ni gonna be the last kem aliran agama. Kan bagus kalau form 4 pun ada subjek atau aliran agama mcm nii.

#RinduKemKAA
#Fasilitator
#Hahahahahaha

#3Amanah2014

:)

No comments:

Post a Comment