Wednesday 17 June 2015

Not strong enough


"Ya Allah, bila mana aku tidak kuat utk hadapi dan tanggung semua ini, aku mohon, kurangkan la bebanan ini ya Allah. Sesungguhnya aku terlalu lemah."

Bila aku dh tak kuat, jujur aku mudah give up then do something yg tak masuk akal.

Same like when i being hurt, so i will try something to do or somewhere to go for a peace.
A peaceful place ever

Wahhhh can i can i ~







Walaupun tak duga dapat semua ni, tapi aku redha dan terima. Sbb mak kata biasa la tu manusia tkkn pernah trlepas drpd sakit.
Lgipun, mak kata salah aku gak sbb degil buat camtu lgi wlaupun dh pesan pluh kali.

Mandi malam mmg mnyeronokkan, aku dapat feel bila mandi mlm mlm ni rasa tenang giler, mcm mndi air terjun time tgh mlm, perghhh sejukkkk tapi feeling giler. Kahkahkah

Tapi akibatnya tanggung ah.
Tak smua org boleh tahan mandi malam sejuk sejuk kan.

So, conclusion nya, jgn mandi malam.

Semakin kerap kita mandi malam, semakin banyak sakit kita dapat.

Yess, hipotesis diterima. Bulat bulat.

Ulalaaaa

No comments:

Post a Comment