Tuesday 30 June 2015

Teruskan.

Sejak berapa menjak tah, aku punya selera makan mmg tak kuat mcm dulu. Berbuka puasa pun kadang makan roti je, kadang nasi tu pun tak habis.
Sebelum ni selera mmg kuat giler, asyik makan je. Kalau boleh mulut asyk nk kunyah je.
Tpi sekarang dah tak lagi.

Kengkadang jealous tgok adk bradik aku makan banyak banyak weyy tpi tu la, diorang mmg kuat makan.

Dan aku dh decide, dlm 4 atau 5 hari aku akan off fon dan takkan online apa apa acc dlm tempoh tu.
Aku nk fokus cari masa aku sbb aku rasa selama ni aku dh buang banyak masa aku dgn perkara yg buat aku stress je tiap masa, yg buat aku rasa down giler sampai sakit sakit.

Aku nk isi masa aku tu dgn cari apa yg buat aku jadi stress mcm ni.

Mungkin aku akan rasa kehilangan sbb selama ni otp dan msej dgn tu tuu, tpi lepasni tk dapat dlm 4 atau 5 hari......
Hm..

Mungkin jugak akan ada perubahan kat aku.
Sama ada aku lebih okay atau sebaliknya.


Taktau la, bila bila masa je...

Well, ajal di tangan Allah.



#Henshin

No comments:

Post a Comment