Tuesday 30 June 2015

Ppl nvr realised.

"Hargai seseorang sebelum dia pergi."

Yes, betul. Manusia ni hanya tauu mnghargai lepas dh kehilangan.

Aku bukan jenis yg menunjuk nunjuk sgt perasaan syg aku. Aku lebih suka buat mcm biasa dan layan biasa biasa je.

Lain org, lain cara.

Aku punya cara lain. Walaupun aku cakap kasar mcm prkataan sakai tu, tu la cara aku melayan org.

And once aku dh lepaskan seseorang, aku mmg akan lepaskan.

I didnt chase ppl who dont know how to takecare of my cute heart :p

Sorry. People come and go. Well, ppl always like that ��

I'm used to the ppl like that.
Biasa sgt dh dgn manusia camni.
Hadap manusia yg bermacam macam kerenah dan perangai.
Dan ada yg talam 10 muka.
Ada yg berpura pura.
Ada yg sengaja.
Ada yg suka beri harapan palsu.

Well well well, ppl nowadays~

May Allah open those heart who didnt know to take care of others heart.







Yg tgh berpura pura sayangkan seseorang, suka beri harapan palsu dan trpaksa layan seseorang tu, tolong la bertaubat.
Sbb what you give, you will get back.
And so kifarah will come after you.

Satu je nk pesan to all peoples out there,

"jangan pernah mainkan hati orang, atau kau akan merasa jugak apa yg kau dh buat kat org lain, dlm kata lain its called kifarah."


Allah Maha Adil, gaiss :)

Beringat ingat la.

No comments:

Post a Comment