Sunday 28 June 2015

Note.

Baru baru ni aku dapat satu keping nota drpd 'someone' dlm kelas aku. Time tu aku tgh buat perangai aku, sepak sepak benda yg ada dlm kelas dan fatin tinaa miraa tiraa duk marah marah aku, so lagi la aku buat prangai sbb diorang tu haa amek duit aku.
Then ada sekeping nota ni, read this!

"To: Aniss
Nak tahu satu benda tk? Kadang org yg paling gembira adalah org yg paling sedih. Nk contoh? Tengok Anis sebagai contoh pon dah cukup. Mungkin dia ada masalah sendiri. Well, who knows kan? Dia tu mmg payah nk bawak bincang. Angin monsun tak terdaya."






Betul la apa yg dikatakan dlm note tu. Lagipun time tu mmg aku masih ada problem lgi.
Act, yg bagi note tu aida aziz. Hahahahahaha. Aida ni mmg aw, dia ada sama sikit mcm tiraa. Marah dia langsung tak menakutkan aku. Hahahahahaha sbb tu bila dia marah aku, aku tetap buat jugak.
Tpi kalau miraa tinaa atau fatin marah, mmg terus stop aku. Membebel je tauu dlm kelas, haishh.
Nabilah tu plak jenis yg serabut gak, dia cepat kelam kabut. Hahahaha

No comments:

Post a Comment