Tuesday 6 October 2015

Ppl ohh ppl


I cant wait for school holiday soonnnnnnnnnnnnnn ~

Tak sabar nk pegi dari sini. Yeahh aku nk merasa tempat org lain.
Aku mengharapkan aku jumpa seseorang kat sana, kau nk tauu siapa?

Haa, rahsia laa.
Tunggu je nnti update dari aku.

Esok start exam gaiss. Final exam wehh, FINAL, bukan UP2 ..

Aku tktau mana perginya mood dan semangat aku utk ke sekolah sekarang ni. Huhu
Sebelum ni aku semangat nk sekolah, tpi sekarang semua dh berubah. So aku pun berubah la. Aku berubah secara keseluruhannya.

Aku dh mula semangat haritu prepare diri sendiri utk final exam, siap beli banyak buku rujukan lagi.

Tapi start beberapa hari lepas, aku mula down dan malas nk fikir pape dah termasuk pasal sekolah.

Baru baru ni ada org dm aku, dia cakap aku dh berubah.

Aku berubah?

Okay beb, meh aku nk explain sikit.

Aku tak berubah weh. Aku tak berubah.
Cuma ni la diri aku yg sebenar. Aku dh penat nk jadi fake. Aku tknak jadi fake. Sbb bila aku jadi fake, ramai pijak kepala.

So aku decide utk tunjuk diri aku yg sebenar. Aku penat jadi fake.

Aku penat jugak tgok hidup yg penuh dgn kepalsuan dan kepura puraan ni.
Terlampau banyak fake.
Perasaan pun ada yg fake.
Ada member fake.

Aku boleh katakan hampir setiap hari aku berubah fikiran.

Banyak pilihan tapi tktau nk pilih mana.
Hidup cuma sekali dan aku kena pilih dgn tepat. Kalau salah pilih, menyesal seumur hidup.

Aku tknak hidup penuh dgn penyesalan.
So start skang buat pilihan dgn tepat, pilih org yg tepat.

Aku dh kata aku bukan jenis yg tahan lama jadi fake ni.

Selama ni aku hidup dgn penyesalan. So kalini aku tkkan sia sia kan masa yg aku ada ni.

Masa yg aku ada ni tak banyak, mmg tak banyak.
Boleh dikira dgn jari beb.
Kau tauu apa yg aku idamkan? Apa yg aku dambakan?
Aku ada impian aku sendiri.

So masa masa yg tinggal ni, aku guna dgn elok.

Terpulanglah dgn org sekeliling aku.

Kalau nk datang, datang.
Kalau nk pergi, pergi.

Yg kekal dgn aku, terima kasih.
Yg dh pergi, aku mintak maaf.

Aku dh penat nk kejar org. Org tak hargai aku.

Terima kasih kpd yg dh pergi yg penah buat aku bahagia walaupun sekejap.

Aku tetap aku, apa yg aku penah sayang, aku akan tetap sayang sampai sekarang.
Sbb sayang aku, bukan palsu.
Sbb sayang aku, bukan FAKE.

Aku menghargai org yg penah dtg kat aku.
Tapi org tk penah hargai aku. Ni yg sis tak suka ni. Hahahahahaha

Aku kuat psycho org, hahahahaha jujur aku kuat psycho dlm diam. Aku tak tunjuk.

Aku suka test org dlm diam.

Sorry, aku tetap aku. Sayang tetap sayang.

Yg nk pergi, pergi la.

#Arsenal dihati
Hahahaahahahhahaha

#Ukhuwah

Uhibbukum fillah..

Bittaufiq wannajah fil imtihan, 4Sains'99 2015 ~

Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment