Tuesday 29 November 2016

Last day in sch

Harini, 29 November 2016 (SELASA) selepas tamat peperiksaan kertas 3 Chemistry, aku isytiharkan TAMAT ALAM PERSEKOLAHAN bagi aku dan classmates, woohoooooo 🎉🎉✨

Pukul 2 ptg start paper 3 chemist, aku perati semua buat dgn tekun dgn rilek, lepastu pukul 3 camtu majoriti dh siap dan tgh rilek rilek sambil pandang sekeliling.
Agak pelik sikit dimana paper 3 tiada seorang pun yg keluar awal even dh siap awal 😂😂😂
Sebab masing masing akan rindukan saat terakhir ni dan nk dengar apa kata pengawas peperiksaan utk kami, hahahahahaha.

Tepat pukul 3.30 ptg, kertas akan dikutip dan time tuu ramai yg tk sabar pengawas kutip kertas masing masingg sbb excited itu yg terakhirrrrrr ✨✨
Hahahahaha Ya Allah, teruja time tu sbb rasa lega lepas beberapa bulan susah payah sikit utk spm ni.
Dan bangun je dari tempat duduk, pengawas kata apetah, kami ada yg salam, pastu seronok kemain haaa luar dewann huuu🎉

Kat bawah haaa apelagi pesta haaa tangkap gambar, ada yg buat mannequinn challenge, haishh rindunya nanti wehhh 😔
Nanti ada reunion Sainsite'99 , so okay laaa hahahaha.

Keluar sekolah, cik guard Hassan je ade time tuu, dia tegur , "Anis! Dh habes exam dh? Oo enjoy la kau eh niss, haha jumpa bulan 3 tahun depan niss! Kau pakai seliper dtg sekolah, aku halauuuu"
😂😂

Aihh hahaha rindu la nanti nk sembang dgn cik guard Hassan pasal akak bihah, hahahahaha pasal study, sekolah ape semua laa, tp paling selalu pasal akak bihah laa sbb saudara enn.
Kalau cik guard evo lak, dia tu suka kacau kacau jee haha guard muda mmg camtuu 😁

Miraa kata dia tk sangka dh habes alam persekolahan dan dh masuk alam dimana lepasni kena berdikari, kena pandai urus diri, urus wang, urus masa... Allahu, entah ke mana haluan kami lepasnii.
Bercabang cabangg. Aku harap ape yg aku, miraa, tiraa, tinaa dgn kelas 5Sains nak, akan tercapai dgn jayanya 💕

Sbb after rain, there is a rainbow and every burden carries its own blessing and successful.. Haa betul ke tuu? Hahahahahaha aku lupa pepatah yg  ayat sebenar tu, tp lebih kurang camni ahh.

Aku percaya, kehidupan kami semua lepasni cerah dan insya Allah kalau takde halangan, masing masing akan jumpa balek satu hari nanti kalau nyawa masih panjangg ..

Surely all will be well with time. Never lose hope and faith to Allah .. Allah is the best Planner . He knows what's the best for us, and soon kita akan dapat apa yg kita nak selepas kita usaha, doa dan akhirnya tawakal.

May our friendship remain till our last breath !! 💕💕 always in heart, Sainsite'99 💕✨
Yee tauu semua rindu aku, haaaaaaa hahahahahahhaaahaha..

Anis Naz, Miraa, Tinaa, Tiraa, Farahaida, Anis Sha, Nabilah, Fatin, Aida, Adzza, Aqila, Hanezah, Hidayah, Yap Kah Kah, Low Shue Chi, Kua Zi Lin, Lim Hui Yie, Tan Yee Nee, Chong Hui Teng, Lavania...
Asrat, Azrie, Zairi, Rafiq, Luqman, Alang, Ong Ying Quan, Akim, Hamizan...
-5Sains'99 2016 💕

No comments:

Post a Comment