Saturday 19 November 2016

Like Aaaaaa to Errrrrr

Mood nk study entah ke mana, padahal SPM MASIH ADA LAGI 3 PAPER KILLER !!!!

Arghhh aku tk sabar nk habes cepat nii 😂😂😂
Aku nk rehatkan otak aku sbb terlampau pressure org lain letakkan kt aku suruh dpt banyak A pe semua tu. Please.... aku cuba mana yg aku mampu, aku tk mampu nk dpt banyak A sbb aku BUKAN ORG YG RAJIN, haaaa sbb tu la result aku mcm tuu 😂😂
Aku ni pemalas, like seriously weh aku mmg kind of yg Woahhhhh exammmm kena study hard niiiiii. But still bila sampai ke hari exam, aku be like ahhhhh lek ahhh, jawab ikut logik je even tu bukan jawapannya.

Haaaaa so result aku pun jd la mcm ahhhhhhhhh.
Aku mcm tkde kesedaran sgt pun aw bila exam 😂 i mean mcm still no work hard utk semua tu.
Bukan acuh tk acuh. Tp aku cuma buat tu utk lepas dari paras yg bahaya, dan aku tknak keputusan yg teruk, so aku jawab sampai atas base yg selamat.

Bukan cukup cukup makan ah, tp kira atas line yg baik gak ah tp tk perfect mcm member yg lain yg dpt straight A pe semua tuu enn.

Spm ni aku manade study sgt, gentlee 🙆 aku biasanya study last minute, mlm sbelum nk exam tu baru aku start study. Nk hafal pun mmg aku hafal last minute even smpai sakit otak sbb kelam kabut enn sbb esoknya dh exam.
But yeahh it produce a good answer.
Biasanya kalau aku tk ingat jawapan, aku akan jawapan based on fact. Takpun based on our mind gak ah.
Bila kau rasa jawapan tu mcm haaaaa mcm relate je soalan ni dgn jawapan ni. So aku buat mcm tu la slalunyaa 😂😙

Yeee mmg mcm it doesnt make any sense tapiiiiii haaaa at least 1 mark in hand.

So 3papers left, physic biology chemist. Okay tinggal lagi 1 hari sebelum paper physic, haaaa wht should i do 😭😭

Yee betul, STUDY LA NISSSS !!!!!!
SPM NI TOLONG LA SERIOUSSSSSS !!!

No comments:

Post a Comment