Monday 21 November 2016

When i was......

Terhibur tau bila mak dgn abah refresh balek ingatan diorang time aku sekolah rendah duluu 😂

Parents aku still ingat dulu aku 'bercinta monyet' dgn Abid , pffttt 😂
Kt sekolah pun kdg kdg berkepit, selalu bergaduh besar. Hahaha masih ingt time aku gaduh besar dgn abid masa darjah 5 dulu. Ye same class, duduk pun sebelah sebelah. I mean, aku duduk dlm satu barisan meja dgn abid, ada 4 meja.

Barisan tu ada aku, abid, izzat dgn anis syafiqah kot tk silap aku sbb time tu dia baru masuk sekolah time tu haha. Tk silap aku ade nabiqhah aw, tp entah la pahal banyak lak barisan meja ni 😂😂
Aku gaduh besar bukan gaduh tengking tengking, tp gaduh kami sampai nk campak meja kerusi gunting pe semua tuu.
Pffftt aku nk campak meja, abid campak kerusi. Siap gaduh dgn gunting lagi tu, yee mmg bahayaa 😅 tp tht time we are so like childish .
But nothings happen 😄

Haaa aku dgn izzat tu mmg sekepala ah dulu enn, hahaha selalu kacau aqila tp at the end aku yg akan menangis dulu sbb kena cubit dgn aqila 😢

Yeeee sampai skarang aku lemah betul laa kalau org cubit aku ni, gentle sakit derrr 😭

Selalu dulu sebelum gi sekolah agama, kongsi duit dgn abid nk beli cheese 😅 alahaii cheese yg mentah tuu 😂😂😂
Sedapppp. Entah la, we have same favorite foods.

Time raya, haaaa ni kelakor sbb mak abah masih ingat sampai skang 😑😂
Abid dtg raya kt rumah, dgn siapa tah dulu aku mmg tk ingatt.
Pastu ada la member member aku yg dtg raya time tu kacau kacau abid pastu ckp kt mak ayah aku, acikkkk abid suka anak acikk. Hahahahahahhahaa wtf

Pastu mak abah pun tanya *haa yg ni yg paling mak abah aku ingat, they asked, Abid kamu suka Anis tu olok olok ke betul betul 😂😂😂😂😂

Then Abid tah time tu malu malu pastu cakap suka betul betul 😂😂😂

Omg tht time no feels ashamed langsungg 😂

And until now aku masih simpan ada keychain bentuk love yg Abid belikan utk aku dulu, Abid ♥ Anis 😝
Aku ada sekali dgn dia time dia belikan keychain tu.
Time tu ada pertandingan besar besaran sekolah agama kt sekolah kami. Mcm mcm pertandingan ah, nasyid, hafazan pe semua tu.
Pastu ada la kan jual jualan kt kawasan luas tmpat basikal tu , so ade tempat nk buat keychain bape ringgit tah. Haaa kt situ la dia buatkan 😂
Pakcik tu kata nk tulis apa? Then dia suruh tulis nama kami berduaaa, pfftttt.
Pakcik tu gelak aje tengok kami hahahahahhaha.

Haih betul cinta monyet time tu sbb darjah 6 aku mmg masih 'couple' dgn abid tp lepastu kejap kejap clash, aku dgn amir pulakk 😂

Aduyai tk matang betul time kecik dulu 💔

Last aku couple dgn Abid, masa form1 . Haaa ye ah form1 kejap je lepastu kami break, dia pindah sekolah.

Itulah the end of our love 😂😂😂😂

Ungkit zaman sekolah rendah dulu, mmg semuanya tk matang, mcm mana dulu aku selalu menangis bila kena cubit dgn aqila yg aku dgn izzat dgn abid gelarkan MAMA SCORPION 😂
Aku penah curi curi pergi Rawang masa darjah 6 duluu , haaaa kami ada ticket dominos pizza free, so kami nk redeem pizza tu kami naik train senyap senyap wthout our parents knowledge 😨
Haaaaa giler kau kecik kecik memandai kuar senyap senyap.
Pergi ktm tu siap kayuh basikal lagi tu derrrrr hahahahaha legend gilaaa.

Aku sebenarnya rindu zaman persekolahan rendah 😔
Time tu buat apa pun mcm nothing effect, bercinta pun sekadar suka suka, bawak pergi jalan jalan kt sekitar kawasan rumah naik basikal, berkawan dgn mix people, happy, selalu pergi lawatan and mom dad would sent at school, waiting for me to back from the trip, prepared me some food for the trip, ahhhhhhhh rindunyaaaaa zaman manja manja duluuu hahahahahha sbb dulu bila nk acah acah berdikari, mak abah tak bagi dan akan uruskan mcm mcm utk kita sbb they said, im still a lil kid. Kiddos.

How i wish i can back to the time when i was 11 😭😭😭😭

I wish i can go back to the time when i was 5 and hug and say,

"Anis kau mmg comel duhh, serious duh comel."

Then blahh.
Pfftttt

No comments:

Post a Comment