Wednesday 23 November 2016

Tik tok tik tok, time is running out ...


Checking the time, i still have a few hours before paper biology.
So far aku rasa aku mmg tk struggle sgt, 😂😂 but still aku risau sbb aku selalu study last minute derrr 😅 .. Tak mcm member lain, diorang struggle weh, baca itu ini, revision questions past year tp aku? Ngehh, aku masih rilek dan sempat keluar dan busy memikirkan what to eat sbb abah bagi duit lebih utk cuti sekolah ni, wkwkwkwk.

Actually it doesnt mean aku tk study lngsung, haha aku selalu tidur awal dan bangun awal. Pukul 10 lebih tidur, pukul 3 lebih aku bangun laa, start hafal semuanya. And know wht? Its workingg 😄
.

Sbb aku jenis yg baca last minute hafal, and yeahh masuk dlm otakk.
Kalau study awal awal hafal awal ni, srs aku tk dpt ingat balek.
Kau bagi aku masa 5 hari, hari yg kelima tu baru aku start belajar, hahahahahahaha thats me.

No wonder la markah pun tk seberapa sbb tk sempat actually hafal semuanya pagi pagi tuu 😂😂😂

Tp yeah aku percaya apa yg aku baca tu some of them akan keluar dlm exam.

Mcm paper physics ah, aku baca Hukum Boyle jee, and alhamdulillah sebijik keluar soalan tuu.
Maybe aku cuma bertuah time physics, who knows utk paper biology pulakk siapa yg bertuah?

Jam menunjukkan 19:29 hrs , okay masa utk makan malam, kk have a nice day mat

No comments:

Post a Comment