Thursday 27 July 2017

Chin up, dear.

When people let you down, chin up. You're not weak, you just not brave enough to face everything at tht time.. 😉

Setakat manusia yg suka menjatuhkan org, yg suka merendahkan org, suka lemahkan jatuh semangat org ni, no hal lahh.
Ingat niss, bila ada org suka tengok kau jatuh, jgn marah, jgn sedih, jgn mengalah, tunjuk kat dia siapa kau sebelum ni,
Biarkan apa org nk cakap, kau lembik pemalu takde keberanian, takpe sebab masih awal, hujung nnt kau tengok dan tunggu siapa aku. Sekarang ni je kau nampak aku mcm malu, diam, tp bila dh biasakan diri nanti, bila dh lama nnt, kau akan kenal aku, siapa Anis Nazirah, 😇

Harini mungkin hari kau, tp esok lusa pasti kau pulak yg akan jatuh dan kalah.. Hidup ni mcm RODA kan, ingat tu.

Disebalik kelemahan aku, tersorok keberanian aku yg kau belum nampakk 😌
Aku tak mampu lah weh nk tunjuk semua kelebihan diri aku, sbb aku tak mampu nk bersaing tp ada masa aku akan berani bersaing utk sesuatu. Bila aku kata aku boleh, tentu aku boleh. Setakat pertandingan debate or apa apa pun kau nk cabar, no hal lah janji aku ada semangat, ada usaha nk cuba.
Kalau kau hanya mampu tengok je apa yg aku buat, KAU KALAH 😉 sbb kau tk mampu tanding akuu, kau hanya mampu cakap melulu tanpa buat juga apa yg aku buat. Kau loser.

No comments:

Post a Comment