Sunday 30 July 2017

I thought you must wondering why.

Mesti dia tertanya knp aku ckp aku tak boleh bawak moto memalam dgn masa hujan.

Sepatutnya balek btg kali smalam dahh sbb nk hantar moto, tp dia tahan gak tuu kunci moto aku sbb dh 6.30 ptg, dari shah alam nk ke btg kali je dh 50min, tu yg aku tk berani tu hadap highway bila malam, even mghrib punn. Bcs phobia is still phobiaa. 🙍

And also pagi td bangun pagi nk balek dah, tp fuhh mendung lakk shah alam pagi ni, haih dgn guruh, aku menggigil do kaki kalau tetiba guruh mcm nk hujan time bawak moto gi jejauh, bcs yeah aku ada kenangan pahit aku sendiri 🙇

Lelagi weh kalau aku tgh bawak moto atas highway, tetiba hujan, sumpah aku nangess hahahahahahhahaa lepastu aku berhentii. Sbb aku mmg tak mampu doo bawak time hujan.

I wish my fears has a delete button.

No comments:

Post a Comment