Tuesday 25 July 2017

Lets start story abt life aku di psa ni..

Nothings special, tp ada sorang yg buat aku rasa diri aku special, SIKIT la. Hahahaha at least ada sikit okayyyy. 

Nnm, i dont know whts wrong tp haih dia is the reason for everythng i did. 

Maybe it just, yeah i got jealous easily.. i do admit my jealousy is so so so so hard to handle.
I still remember how the first time i got mad at tengah pagi buta bcs dia lebihkan org lain lebih dari aku, no actually org lain tu is kawan dia, hm okay maybe kawan baik. Sia betul, aku cant handle tht time, terus panass membara malam tu. Sampai tk tidur..


Aku boleh jujur yg aku comfort la bila ada dgn dia tp aku tk boleh selalu ada dgn diaa, haih sbb aku tknak nnt kawan baik dia kata apa, then kawan aku pun kata apa kang nnt, even kami classmate..


No comments:

Post a Comment