Wednesday 1 January 2014

Adik je yg excited nk sekolah. Aku tak excited sangat --'

Bismillahirrahmanirrahim Assalamualaikum :)))))))

Meja aku bersepah dgn buku tulis yg belum tulis nama. And guess what ? Besok dah start sekolah laaaaa ^^ dan skarang aku ngan adik je yg tengah sebok kemaskan barang skolah. Angah dah pun balek asrama petang tadi. Wlaupun angah asyk merungut je taknak duk asrama tahun nii tp akhirnya dgn pujuk rayu mak, dia pun balek la ke asrama. Dia ckap letih sambung blajar tingkatan 6 slama 2 tahun kt sana. Dan ini tahun trakhir dia belajar. Good luck, angah ^^

Lain citer bagi along, dia sebok dgn masalah dia dan kerja. Haaa, biarkan dia.
Adik trlalu excited utk besok -,- sampaikan aku pening dgar dia asyk suruh aku tuliskan nama kt buku tulis dia. Budak nak naik form 1 lah katakan. Huhu.
Seems keadaan aku dgn tahun lepas akan berbeza dgn besok. Kalo dulu boleh la nk curik curik ponteng, tp skarang mcm tak boleh jee. Sbb dulu aku cuma ahli koperasi, tp skarang aku PENGAWAS :D

Dan kawan kawan aku, aku rindu diorang semua ^^ besok boleh la nk menyakat si azrina tu lagii mcm dulu. Habess ah azrinaaaa ~ hahaha

Kalo dulu layanan aku dgn budak form 1 agak bebas, tp skarang aku akan satu sesi dgn senior senior, so aku tak boleh laa nk layan senior mcm aku layan budak budak form 1. Siap bergurau dlm tandas lagi tuu. Hahaha. Rindu suasana sesi petang dgn budak form 1. Dan aku akan jarang jumpa dgn kembar aku yg form 2 tahun nii (2014).

Haaa, okay laa, nk kemaskan barang lagi nii. Busy wooo ~
Hahaha. K bye :*
Assalamualaikum, selamat malam dan selamat tahun baru!

No comments:

Post a Comment