Tuesday 7 January 2014

Ni baru minggu pertama, dah letih mcm kena buat kerja buruh rasanya T_T

Haihh. Nii baru minggu pertama bersekolah, asyk balek lambat jee. Letih ah kalo camni. Hari isnin semalam, ada kelas sejarah sampai pukul 2 petang. Pastu ada perjumpaan pengawas, balek sampai rumah pukul 2.30 petang.
Malam tidur awal, pukul 9.30 malam aku dh tido -,- bangun pukul 6 pagi.

Harini pulak, beg dah ah berat mcm bwak gajah. Pastu harini jugak ada kelas amali solat ngan bahasa arab. Kelas bahasa arab balek habes pukul 3.10 petang. Lepas habes kelas arab, ayahnda panggil aku pulak ada mesyuarat dgn 6 orang pasal kursus jurulatih hari sabtu nii. Habes mesyuarat ayahnda nii pulak, pukul 4.10 petang. Hujan lebat pulak petang tadii, tunggu kt skolah, dan aku sampai rumah pukul 5.30 petang. Wehhh, camne la kepala aku nii rasa mcm nk tumbang je. Asyk balek lambat je hari hari. Selsema pulak ~ huhu. Tahun lepas takde la camni. Hmm, nasib badan ~

Sabtu minggu lepas dah ada kursus pengawas, sabtu minggu nii ada lagi kursus jurulatih dgn ayahnda. Dah la aku sorang je pempuan. Semua lelaki. Huuu T_T sad life.
Letihnya hari hari macam nii.

Dan kumpulan pengawas, dah ditukarkan. Aku kumpulan 2. Dan kumpulan 2 sangat membosankan. Takde geng. Aku lebih seronok dgn kumpulan 4 yg masa kursus pengawas tuu, lagi bersemangat. Hahaha.
Kena tidur awal ^^

No comments:

Post a Comment