Saturday 18 January 2014

Can't wait for this Wednesday! 22.1.2014

Tak lame je lagi pertandingan catur tuu. 22.1.2014 dgn 23.1.2014. Hari rabu ngan khamis.
Dah 5 tahun berturut aku mewakili catur, sejak darjah 5. Dan tringat kat Abid, dulu aku ngan dia banyak masuk acara yg sama.
Harap harap tahun ni dapat kekalkan tempat teratas mcm tahun lepas. Aamiiin.
At least aku nk dapatkan 6 mata ataupun 6.5 mata.
Aku ingat lagi, tahun lepas masa pagi hari ptandingan catur tu, aku pegi skolah ngan akak suria. Pagi tu sbelum aku pergi, akak suria wish good luck kat aku. Dan malam sbelum ptandingan tuu pun, akak suria dah wish dah kat aku. Lepastu masa balek dari ptandingan tuu, akak suria msej, dia tanya dapat tempat ke berape. Huhu. Tp skarang, mana dapat lg dah nk dapat wish dari akak suria.

Dan hari rabu ni jugak 22.1.2014, pagi tu kena jumpa akak nabihah. Kalo boleh, aku nk dgr dia wish good luck kat aku. Huhuu. Skurang kurangnya wish ah kt aku. Haihh, bila ah dapat berbaik nii. Kalo ah pagi masa hari pertama ptandingan tu aku dapat straight 4 mata, Subhanallah, seronoknyaaa.

Tp taktau ah knape aku rasa berdebar semacam je, aku tak yakin ah aku boleh buat. Aku cuma harap dapat buat yg paling terbaik nanti.
Aku takut masa pairing 4, aku dapat meja bawah dari 10. Aku taknak jadi mcm tahun 2012, jadi sejarah aku dapat meja ke 12 dari meja 43. Aku nk dapatkan meja antara 7 hingga 2 je.
Haaa, harap harap dapat wish dari akak nabihah :> wieeeee ~

No comments:

Post a Comment