Saturday 11 January 2014

Kursus kursus kursussss -,-

Hahhhh penatnyaaaa ~ kursus ngan ayahnda pagi tadi, takde rehat utk makan langsung. Mula mula datang, dah kene lari 8 pusingan kt tapak perhimpunan. Tp aku lari 2 pusingan je. Hahaha. Abe ngan shahril baik hati, diorang ckap aku special. Pancit wehhh ~ hahaha

Lepas lari tuu, terus warm up, buat gerakan asas, dan yg trakhir, buat kuntau 1, kuntau 2, kuntau 3 ngan kuntau 4. Tu pun kuntau 4 ingat sikit sikit je. Abe lagi ah, semua dia dah lupa.
Lepastuu masuk laman ilmu, berlatih main lawan tongkat, berlatih lawan sparing, dengan teknik nk kalahkan lawan. Tu jee. Lepastuu ayahnda aturkan gerakan utk senaman yg ktorang kena ajar nanti. Lepastu sorang demi sorang kene keluar ke depan, kena bagi arahan. Time turn aku je, kelvin, danial, apiz, shahril semuanya gelak. Mana taknya wehh, aku je pempuan. Awek shahril pandang aku pun mcm nk gelak masa tu. Huhu.
Dah habes semua, taklimat, pukul 1 petang kami balek. Masa balek, kelvin nk hantarkan, tp aku taknak ah. Agak agak ah aku nk naik ngan laki. Aku sanggup jalan kaki.

Balek je umah, solat zohor, pastu terus tido. Letih punya pasal, aku tido sampai pukul 6 petang. Mak ngan abah takde kt umah, pegi asrama angah, nak hantar laptop. Aku baru je trfikir nk ikut mak skali. Huhu. Melepasss ~

Dan sejak beberapa harini, aku kurang selera nk makan. Taktau ah kenape. Kalo aku baru lepas makan sikit, lepastu aku nk makan sikit lagi, aku dah tak boleh nk suap ape ape dah kt mulut aku, walaupun air. Sbb kalo aku paksa makan jugak, aku akan muntahkan balek smua makanan tu. Wlaupun aku makan nasi sikit je, aku dah tak larat nk tambah. Mcm malam tadi, aku, adik, mak ngan abah pegi makan kt restoran luar. Masa amek order tu, aku dah tak order air dah. Aku ckap aku nk kongsi ngan mak. Mak pun kata okay. Mak tau aku tak boleh nk makan banyak sgt. Abah tnya aku knape tak order air. Sbb sebelum nii, aku order air ape ape pun. Aku minum air habes, tp sejak beberapa harini, aku tak boleh minum atau makan bnyak.
Aku pun taktau kenape aku skarang ni suka makan sikit. Selama ni aku makan banyak jugak kottt.
Lepastu badan aku skarang cepat penat. Baru buat kerja ape ape sikit, badan aku mudah penat.
Wlaupun aku asma, tp takde pun sbelum sbelum ni aku cepat letih.

Banyak betul perubahan yg berlaku kt aku tahun 2014 nii. Haihhh. Kalo camni, aku tak boleh dah la nk buat benda benda yg aku slalu buat dulu. Haaaaaaaaa tak seronoknya ~

No comments:

Post a Comment