Friday 9 May 2014

Aku TAKNAK !

"Siapa yg rasa kaki dia nk merayau skarang nii?" -cikgt Akmar

"Saya, cikgu!" -aku

"Okay anis, tlong pegi kelas 4 Tek ni, panggilkan nama ni, fakhruddin, kamu nk temankan anis tak?" -cikgu Akmar

"Cikgu, suruh aizad temankan anis!" -beberapa org lelaki -_-

"Haa aizad, temankan anis!" -cikgu Akmar

"Cikgu, apa nii -_-"  -aku

"Hah? Okay." -aizad

"Cikgu nk kamu temankan anis ni. Cepat! Cikgu dh bg kamu peluang nii nk dating" -cikgu Akmar

Hahahaha, cikgu Akmar buang tebiat suruh aizad temankan aku   -,- bukannya jauh pun kelas 4 Tek, semata mata cikgu nk bg peluang 'kami' keluar sama sama -,- then, budak laki smua gelak -_- errr

Badriel dari jauh nampak aku kat luar kelas, dia dgn Rafiq sempat senyum kat aku tanda sokongan -_- kuwaja kau badriel. Hahahahaha

Dannnn, besok sekolah ganti, dan jadual besok ialah jadual HARI RABU dan aku confirm mesti ada perjumpan uniform, dan aku TAKNAK pegi perjumpaan uniform lagi dah, dan aku TAKNAK PERGI. Muktamad.

Dan kem pengawas tu pulak, aku harap cikgu paham yg aku taknak pegi dan aku tak boleh pegi, atas sbb alasan kesihatan. Huhu.

Dkat kem selalunya sejuk, dan aku dah ah tak tahan sejuk, dan aku boleh jadi semput kalo sejuk.

Dkat kem selalunya ada aktiviti lasak, dan badan aku skarang nii dah tak boleh tahan lasak, dan aku tak tahan lasak -,-

Dkat kem selalunya ada makanan yg bercili dan pedas, dan aku tak tahan pedas, dan aku aku tak makan makanan pedas -,-

Kalo cikgu paksa jugak pegi, aku taktauu ah nk buat apa lg -,-

No comments:

Post a Comment