Wednesday 7 May 2014

Hati gua dah tak sado. Hahaha


Teringat pasal malam smalam -_- tragis betul malam tuuu.
Nasib baik aku bwak moto legenda, kalo aku trpasang niat nk bwak moto ego, confirm teruk jadinya kat moto tuu -,-

Lebam + calar + kesan melecur kat kaki T^T tp tak teruk mana pun. Wat lek wat peace ah :>

Sado. Hahahahahaha

Hari sabtu ni ada skolah ganti and i was like -_- hahahahaha, malasnya nk pegiii ~

Then, tak lama lg 28/29/30 Mei 2014 ada kem pengawas. Seriously tak minat rasanya nk pegi kem lg dahh -,- bukan ada pape pun kat kem. Taknak aku benda sama berulang mcm kem perdana tahun lepas -_-
Aku kalo pegi kem, sifat malas makin mnjadi jadi, so better duduk rumah sbb aku rajin kalo duk rumah :> zzzzzzz

Duduk rumah boleh tngok citer captain biceps ngan dr.slump arale  :> wieeee ~

Harap cikgu tak memaksa smua pengawas wajib pegi kem tuu. Akuu mmg taknak pegi kem lg dh.  Tp kalo kem utk form 3 je, aku nk pegi. Tp kalo kem bercampur tingkatan, aku taknak!

Kat kem aku rasa bagai mental aku diseksa -_- taktauu ah knape.

Serious doo akuu taknak, harap cikgu faham :3

No comments:

Post a Comment