Tuesday 13 May 2014

No doubt. Hmm? Hahahaha


K, aku dh buat keputusan taknak masuk game utk silat hari sabtu nii. Biar laa aku tak dpt wakil utk kbangsaan pun. Tapii aku serious ah aku rasa taknak pegi game hari sabtu nii. Dekat Shah Alam pulak tuu, mmg tak ah aku nk pegi.
Maaf abang ngah coach dgn abang farhan dgn abang khairul dgn abang din, saya nk tarik diri.
Huhu. Maaf sekali lg.

Biar ah kelvin dgn hafiz dgn amir dgn salman dgn deq E je yg pegii.
Tah laa, rasa tak sedap hati pulak aku nk pegi. K, muktamad. Aku taknak pegi. Hahahahahaha
Terpaksa pegi kursus hari sabtu nii. Haihh.

Petang td lepas balek latihan silat kat court silat gayong, jalan jalan dgn amira kat fasa 4. Then, hati aku terlintas nk pandang side mirror moto, aku perasan '3 sahabat baik' tngah jalan kaki.

Hah, no wonder laa aku termimpi dia malam tadi. Petanda yg aku akan terjumpa dia harini.
Then sekali lg terjumpa dia, dia pandang aku mcm ,............ aku terpaksa pandang dia buat mcm tak kenal je. Hahahahaha, it so sad to see them.

Haihh, remuk jantung aku XD hahahahahahaha.
Tp, i hate this fvcking situation!

Lepasnii, kalo termimpi lg pasal dia, aku taknak keluar rumah lg dah. Hahahahaha

Aku rasa dia pandang aku mcm tu sbb marah aku skarang aku dh slalu keluar rumah naik moto, dan aku jd mcm terlampau bebas.

Okay, lepasnii mak abah, anis taknak naik moto lg dah. Tolong kunci dan mangga smua moto kat rumah. Takpun, hancurkan je moto tu :3

Aku ingat lg kot nasihat dia dulu, masa birthday aku, "jaga akhlak, jadi orang yg baik dan jangan terjebak kawan dgn orang yg perangai tak baik."

Okay.
Berubah mulai skarang. No more motor, no more jalan jalan. Hahahahahaha

No comments:

Post a Comment