Sunday 11 May 2014

Cikgu T^T


*Tengah carik cikgu Akmar

Terserempak dgn cikgu Izzuwani kat depan pejabat. Cikgu Izzuwani dari jauh dah senyum. Hahahaha.
Sambil pegang buku rujukan Sejarah, pura pura baca.
"Kalau kamu dapat Sejarah 80% ke bawah, cikgu cubit dgn dgn denda kamu, anis"  *sambil sengih

Hahahahaha, habes aku. Tp bukan ke cikgu kata haritu yg kene denda cuma yg bawah dari 60% je. Huhu

Haritu aku dh ckap dgn cikgu, kalo aku dapat bawah markah yg ditetapkan cikgu, aku kne jalan itik sorang sorang kat tapak perhimpunan T_T
Dah la td exam sejarah aku jawab main main. Habes akuuuuu T^T

Nak taknak, kalo aku dapat bawah 60% terpaksa gak jalan itik. Hahhahahahahahaha XD

Tp dh tentu ah aishah ngan najwa markah bagus, sbb diorang dpt tiru buku! Tak adil! Duduk blakang mmg ah dpt meniru -_- errrr tk adil woiii

Bahasa arab pun ada 8 bahagian :
-teks
-nahu
-karangan
-tukar ayat
-bina 5 ayat
Lagi ape entah,... dh lupa. Hahahaha

Tp insya Allah senang kot.
Huhu

Dan seminar/kursus hari Sabtu nanti, aku tak amek pun borang kursus tu. Sbb aku tak pegi pun. Hahahahahaha *gelak jahat
Seronok XD

Kem pengawas nnti pun kalo boleh aku taknak pegii. Bukan ada apa pun. Kalo aku pegi pun, aku tak dapat pape. Letih dapat ah.

Penat je. Sakit hati pun dapat.

Lepasni aku taknak aktif dlm bidang kokurikulum sama ada uniform atau permainan dan aktiviti mcm kem atau kursus. Tp kelab persatuan aku wajib ah pegi, dah kelab KKQ pun tiap hari Isnin 1.10 petang - 2.30 petang dgn Rabu 2.30 petang - 4.30 petang.

KKQ dgn Arab aku suka. Hahahahaha.

No comments:

Post a Comment