Sunday 17 August 2014

Jamuan team dan birthday


16 hb Ogos 2014..
Ada dua majlis diadakan.

Pertama, birthday aku.
Yg kedua, malam jamuan raya silat Hulu Sel Team.

K, malas nk citer pasal sambut birthday aku. Hahaha panjang sangat kot.
Btw, terima kasih ah kat adk wafa dgn amirul aizat bg hadiah. Hahahaha

Malam tu aku sngaja pakai long dress warna kelabu. Haha sbb aku tauu yg lain pun pakai baju cam tu. Tema baju kurung dan baju melayu.

Malam tu pegi, pergghhh rare ah pulak aku pakai dress sambil bwak moto laju, lumba dgn budak pengkid farah. Hahaha

Aku jd princess utk abang ngah. Hahahaha.

Lepas perasmian ucapan oleh sape tah jemputan tu, makan.
Lepas makan, start je pukul 12 tngah malam, kami main permainan 'buaya biawak'.

Hahahahaha. Duduk dlm bulatan dan main permainan tu. Sape kalah, kena minum air buatan abang farhan.
Air oren+bihun goreng+carrot+sayur kubis+mee spaggeti san remo.

Hahahaha yg kena minum air tu ameen shahmi, kelvin, abang radhi, kak ain, suzana, haziq dgn bob, lagi sape entah jadi mangsa minuman campuran tu. Hahahahahaha

Memasing menjerit taknak minum air tu. Seriously meloya kan giler kot air tu. Hahaha. Ameen siap nk muntah lg tu. Kak ain pun loya minum air tu.

Aku yg kena paksa dgn abng ngah utk bau dan tengok air tu pun aku rasa nk muntah.
Menggelikan. Hahaha

Aku pun kembung giler perut aku mlm tu, sbb asyk kena paksa makan sate oleh abng ngah --'
Abng ngah sumbat 2 cucuk sate dlm mulut aku sekaligus. Hahahahaha kuwajak kan.

Dah ah giler giler tengah malam tu, siap pasang lagu dj lagi sambil abg mirul, abg ngah dgn abg din berjoget.
Ghairah sungguh.

Ya Allah, benda lagha kot. Aku pun jd lupa sampai tergelak gelak malam tu.

Dah ah balek nk dekat pukul 1 pagi.
Gelap semacam je jalan. Seram.

Tp seriously malam tu seronok. Dgn kak ain kitorang giler giler makan agar agar vanilla. Hahahahaha ameen dgn kelvin pun suka makan agar agar tu.

Malam tu jugak mungkin last dgn abg ngah.
Sbb abang ngah kata dia kena join balek team atlet negeri dia kat Terengganu. Sbb katanya dia ada game peringkat ape tah, tp peringkat yg tinggi ah.

Em, takpa takpa.
Dah ah lepas ni kena latihan bawah coach selangor.

Tak seronok! Garang! Stress!

Hmm..

Ditaip pada : 17 Ogos 2014
Dipost pada : 18 Ogos 2014











And, thanks for the gifts :> :)

No comments:

Post a Comment