Tuesday 5 August 2014

Whatever happens.


Again. Harini beraya lagi :)
Tp harini lebih ramai.

Ada 10 orang.
5 buah motor.

First, pegi rumah peah, sbb peah kata dia buat cocktail utk kitorang XD hahaha
Sedap :)

Pastu pegi rumah irfan. Sbb pagi masa kat sekolah dh janji nk datang rumah dia, lgpun dia dah masak kan.
So, pegi la :)

Lepastu akhir sekali pegi rumah syahmina.
Haa, tu je la rumah utk harini dgn kengkawan.

Seronok sangat harini. Sempat lg selfie depan rumah syahmina :)
Tp tak cukup masa. Tak dapat nk pegi tamuhill td.

Takpa lah. Hari sabtu ni lg beraya sakan. Hahahaha
Cadangnya dari pukul 11 pagi, sampai petang kot.
Sbb nk beraya banyak rumah. Rumah cikgu kat Antara Gapi pun kami pegi reramai gak nanti.
Kat Tamuhill pun banyak gak, Mirza zakhwan pun ajak datang rumah dia sbb dh janji en. Hahahaha

K, tak sabar nk beraya sama sama dgn kawan lelaki dgn kawan perempuan 3 Amanah !!!!!  ^^

That day must be the best day ever !

Petang td masa hantar fartinah balek, jumpa lg kakak tuu :)
Hahahaha, senyum lagi :)
Lega sangat kot hati. Hahaha
Seronok dpt terserempak lg harini.

Tadi jugak kat skolah, kelas kami kena panggl utk injection. Hahahahaha
Menggigil gak tangan aku. Takut wehh. Hahahaha

Nama aku kedua kena panggil. Mula mula doktor tanya ada penyakit apa, jawab ah ada athma. Pastu tanya pasal ubat inhaler dgn gas pam kat hospital biasanya aku kena berapa kali. Tu je.
Pastu nurse tu suruh selak baju nk tngok parut inject kat tangan. Dah bukak pastu boleh pulak nurse kata mcm tak ada je, then dia bawak aku masuk bilik kosong tu nk check dgn teliti kesan parut.
Sampai 2 orang nurse kena check mana kesan parut aku. Hahahaha

Entah jumpa ke tidak aku taktau ah.
Mula mula kena inject aku rasa nk nanges. Hahaha takut kot.
Sakitnya bukan kepalang wehh, sakit kaw kaw tangan aku...

Tp lepastu dh pukul 12.30 tngahari tu, tangan aku dh okay sikit. Time tu la aku jd hyperactive dan mula pegang pegang tangan tempat injection kat kawan kawan perempuan aku. Hahahaha
Meraung raung ah diorang aku nk pegang kesan injection tu. Hahahahaha

Besok hari Rabu. Cikgu Hayati kata ada kokurikulum. Unit beruniform.
Act, aku hampir lupa apa unit uniform aku.
K, Renjer Puteri.

Takut. Takut nk pegi perjumpaan unit uniform besok..

Tp malas pulak nk pegi sekolah besok pagi. Nk pegi kokurikulum je.
Tak larat ah rasa nk sekolah pagi.

Today, 5 August 2014.
And 3 days to go ~

Ada satu perkara yg dh terjadi buat aku rasa hampir berubah.
Rasa nak......

Seriously rasa sakit hati sangat. Kalau boleh time tu aku nk je....
Haihh sabar je.

Aku dh janji. Takkan.

Never will forget the night, how we met and smile..




-"Whatever happens, happens.
Dont stress."

                      

No comments:

Post a Comment