Monday 11 August 2014

King Of The Day -August

Yeahhh ~
2 days more to 14 August ^^ wieeeeee

Hahahahahahaha

Semalam aku dh disambut dgn kek coklat daripada "TIKUS". Hahahahahaha.
Aku nk habeskan kek tu, tp sempat lagi dia tahan tangan aku semata mata nk amek gambar aku dgn kek. Hahahahaha

Katanya kek coklat ni utk 14 Ogos. Wlaupun belum sampai lagi tarikh tu. Hahahahahaha

Alaaaa tapi tak dapat nk sambut haritu jugak, sbb mak kata mak kena jaga baby dgn wafa haritu.
So, ditunda pada hari Sabtu 16 Ogos.

Takpa, dah tukar tarikh pun takpa lah, asalkan kengkawan guaa tetap dapat datang.
Wieeee ^^^^^^^^^

Hahahahaha excited nya.

Jadi mcm tahun lepas, mak dan abah kata mereka adalah CHEF menempah makanan, dan ada makanan yg memasak di rumah.

Aku pulak King Of The Day sibuk kat bilik memikirkan macam macam sambil tu berwhatsapp dgn kak amerra. Hahahahahaha

Tp kalini aku taknak jadi King sepenuhnya, tp aku nk jadi Half of King and Half of Chef.
Hahahahahahahaha

Tp akan ada satu perkara yg menjadikan hari terpenting aku tu jadi TAK LENGKAP, tanpa kehadiran seseorang yg aku nak jemput, tp aku tau dia dan dia dan dia TAKKAN DATANG....

Tu yg jadi kecewa frust menonggeng tu TT_TT

Hahahaha. Dah lama tak dengar ayat "frust menonggeng". Hahahahahahahahaha

Last year, malam tarikh 14 hb tu, dapat wish dekat chat facebook dan dapat chat sampai ke tengah malam. Hahaha
But this year, aku tak sure lah apa yg jadi...

Mungkin takkan dapat kot..






-"Whatever happens, happens. Dont stress"












#August2013 VS August2014

Assalamualaikum.












No comments:

Post a Comment