Sunday 31 August 2014

Just follow the step ~


"Apa yg Allah rancangkan utk kita, lebih terbaik drpd apa yg kita rancang"

K, memang tak ah aku nk sia siakan apa yg aku dapat malam ni.

Aku takkan lupa malam ni dan apa ayat yg dh dibagi.

Hahahahaha semangat aku membara balek :>>>>>

Tadi memang ah frust menonggeng, tp skarang tak dah, lepas aku dapat ayat yg meresap dlm tubuh aku mcm semangat nk main game ! Mwahahahahahahahahahaha

Ingat, jadi positif. Jangan pikir negatif.

Aku boleh diberi peluang utk berubah. Yess, malam kemerdekaan! Malam utk aku bebas buat keputusan dlm diri aku. Wkwkwkwkwk :>>>>

Memang aku screenshot ah tiap ayat yg aku dapat harini masa berwechat tadi. Wieeee ~~~~~~~~~~~ hahahahaha

Lepas ni takda dah nk keluar malamnya. Walaupun hanya nk beli topup T.T
K takpa takpa, aku budak baik. Mana boleh kan anak dara keluar malam.

Okay, aku ikut! Hahahaha

Lepasni kalau zana ajak aku teman dia balek rumah tengah tengah malam pukul 12 mlm lebih, aku takkan ikut.

Aku taknak keluar malam. Jadi budak baik :>

Lepak bistro pun taknak dah. Tak elok. Membazir masa.



"Ibu bapa pun macam tu jugak nak mendidik bukan kena asyik pukul, dia kanak kanak ajar dia didik dia cuba perbetulkan dia."

Aku akan ikut semua yg dikatakan :>>>>>>

Wieeeee :>




-31 Ogos 2014
-1 September 2014

-wechat

Selamat menyambut kemerdekaan!

Malaysia.. Disini Lahirnya Sebuah Cinta <3

Merdekaaaa :D

Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment