Friday 29 August 2014

Workout time.


Just now. Azreen tanya aku, aku workout tak harini?

Jawapannya memang tak ah. Semalam pun baru workout 2 jam lebih dah tak larat aku. Hahahahahaha

Tak sangka pulak yg azreen pun pegi gym ni. Oh, lupa pulak dia teman pakwe dia yg si Ilman tu badan berketul ketul --' hahaha patut ah hari hari dia datang gym tu. Tapi azreen bukan nk workout pun. Haishhh

Nasib baik ada azreen dapat temankan aku kat situ, at least bila aku rehat, azreen boleh tolong aku buat air. Hahahahahah

Selain drpd auntie Moy tu, aku rasa auntie tu mmg nk workout habes habesan dohh. Hahahaha mana taknya, dia guna treadmill tu lama sgt.

Lepasni boleh ah selalu pegi gym tu sbb ada azreen. So, tak payah pegi gym lain dh. Hahahaha azreen penemanku.

Aku masih ingat semalam aku tarik pemberat sebanyak 70kg.
Memang sakit pinggang aku. Hahahahaha azreen cabar aku.


Akhirnya, dah ada kawan kat gym selain auntie Moy, iaitu nurul azreen :> yeahh

Kawan sekolah dan kawan workout. Hahahhaha nasib baik dia kelas B, aku kelas Amanah.





No comments:

Post a Comment