Friday 26 September 2014

Aku suka background gambar Renjer Puteri tu.




Kenapa dgn aku?

Ahhhh aku baru lepas dpt mimpi...

Mimpi kalini mainan tidur atau memang petanda? Ahh tak tauuuu.

Ha ha ha maaf peahh, aku 'penat'
--'

Life is like pffttttt and i'm wanna dieee
Tp tak cukup...

Ahhh bnyak kali dah bertembung. Semalam masa awal pagi datang skolah bertembung, pastu kat bilik guru, pastu masa balek, pastu harini kat tangga masa nk pegi sukan.

Ahh life apa ni ?

Memang life aku tak guna tol.





Btw, aku suka dgn background baru whatsapp aku. Ha ha ha Gambar tu je yg ada... Takpee, jujur niss, jujur! Dia menyampah dgn orng yg tak jujur dgn dia. Try to be honest, aniss. Try to be a good girl you always want to be. Try to be positive, aniss. Try to accept everything.. This is fate. Qada' and qadar. Forgive me, sis!

No comments:

Post a Comment