Thursday 4 September 2014

The world 'smile' at me :')


Again.

The most amazing thing I learned
about looking up into the sky was
that when you looked up , you could never feel down. Seriously beb.

I know it sounds odd but try it laa nanti.
There is something truly elevating
when you are looking up into our
universe , tracing the deep blue
skies with your velvet eyes... and
peace and calm will come to you, if you let the world flow through you.

Try la looking up to the sky at midnight, you will enjoy the night !!!

Hahaha, what the........night ~

Aku pun tak terkata gak bila tngok langit yg tengah bnyak bintang bintang ni. Rasa mcm.....banyaknya..

Tu la, melihat segala indah ciptaan Tuhan banyak merangsang diri kita. Dapat rasa ketenangan.

Cuba la tengok bukit bukit atau gunung yg tinggi yg penuh dgn kehijauan, tengok la langit di waktu malam, tengok la burung burung kecil terbang.

Jangan dustakan nikmat yg Tuhan dah berikan.


"Manusia memang takkan pernah puas dgn apa yg dia ada. Tak reti bersyukur."

Hhhh. Bukan aku tak penah brsyukur dgn apa yg aku dh ada skarang. Aku bersyukur.

TAPI,
Aku cuma nk 'merasa' sikit apa yg orang lain rasa.
Salah ke? Salah ke aku nk merasa jugak apa yg orang lain rasa?
Aku cuma nk rasa lebih 'lengkap' ada perasaan yg aku tak 'diberikan'.
Aku ada mak ayah, abang dan adik lelaki.

Takpa ah, kalau nk kata aku tak reti bersyukur, katalah.

Memang orang mcm aku ni mcm tak reti bersyukur pun kan. Aku sedar kot apa yg aku dh buat selama ni nk 'tarik' perhatian 'senior' mcm 'kau'.

Tp sikit pun 'kau' tak nk faham kan.

Memang EGO tinggi tol.

Aku pun tak paham knape aku mudah sgt sayangkan orang lain.





#SemogaBerjayaSPM 2014

#berjaya dunia&akhirat



-keep watching the sky until 1 a.m
-cold :>

Dear stars and moon, I miss you. Please show yourself......

Good night, world <3
Good night, peeps :)
Good night, dear parents&family <3

Assalamualaikum w.b.t









#nowplaying Unic -langkah tercipta

Teruskan hidup, dan jaga iman dlm diri.......

No comments:

Post a Comment