Wednesday 24 September 2014

Exam psikometrik


Selesai dahh jawab 3 kertas ujian psikometrik --'

Penattttttt

Sbb banyak sgt soalannya --'

Kertas yg 1, ada banyak bahagian soalan.
Ada 4 bahagian, bahasa melayu, bahasa inggeris, nombor (mathematics) dengan ruang visual.

Banyak kot, nk jawab 4 bahagian tu dlm satu masa. Pening aku jawab soalan kertas 1
Dah ah ada 70 soalan !

Lepastu ujian yg ke 2 pulak, ada 130 soalan dan masa diberi selama 45 minit.
Apa citerr, senang je jawabb. Hahahaha

Aku jawab 130 soalan tu dlm masa 10 minit je. Hahahaha

Lepastu ujian kertas yg 3 pulak, ada 180 soalan.
Masa pun sama je, 45 minit.

Yg ni pun aku pikir bnyak kali gak nk bulat yg mana.
180 soalan tuu --'

Ahhh penat otak aku berfikir harini.

3 ujian serentak harini.

Campur smua soalan dlm 3 kertas ujian tu, memang bnyak ah.

Semuanya 380 soalan aku dh jawab harini.

First time ni jawab banyak soalan sangatt --'

Stuck otak aku. Hahahahahahahahahaha

Harini....tak nampak pun, mungkin tak datang kot..
Haishhh

Tp malam td, seronok bak hangggg whatsapp!
Hahahahahahahahaha

Takde ah, aku ingatkan akan bergaduhh.
Lepastu, dh okay balek :>

Ahhhh seronok. Hahahahaha

No comments:

Post a Comment