Thursday 18 September 2014

Mewarisi ilmu kepandaian Math :3

Bila lahhhh aku nk pandaii math ni. At least nk jugak merasa dapat markah math 80 ke atas T^T

Math yg selalu A, hanezah, dgn peah je.
Haihh diorang makan apa ni? Pandainya mathhh T_T
Asyik dapat A je.

Lagi lagi peah. Baru baru ni trial PT3 Math, sofea lagi la yg dapat A dlm math.
Hanezah 79% tapi cikgu tambah markah, so dapat 80%.

88% kot markah peah, kalau tak silap aku ah.
Wuishhh hebat hebat markah math peahhh T^T

Nak nangess. Hahahaha

Ni syafiq hadi bg aku buku rujukan Math form3 dia, mcm malas lah pulak nk buat bacaan.

Dalam bakul/bekas tempat letak buku buku rujukan PMR syafiq tuu, bnyak pulak aku tngok ada buku rujukan kak zatul --'
Haishhh syafiq kata dulu dia bnyak pinjam buku kak zatul.
Hahahahaha

K, dah lama tak nampak kak zatul. Last jumpa masa tahun lepas dia datang birthday kat rumah aku...
LAST JUMPA.

Hahahahahaha

Ni dgn harapan ada buku rujukan Math dari ketua pelajar yg dapat 8A dlm PMR, harap harap aku dapat mewarisi kepandaian dari dia jugak :3

Hahahahahaha turunkan ah segala ilmu kat aku.
Aku lemah math woyy.
Hahaha

Tp, ni pun mcm malas je nk bukak apa apa buku rujukan, buku sains apatah lg.
Asyik menghadap game kat laptop, pastu handphone lagi, dgn TV nya, dgn sambung main dgn wafa lagi.

Hahahaha mcm takda masa je nk study.
Patut ah peah asyk marah aku, main je keje.

Kat sekolah main, kat rumah pun main.

K, hancurkan laptop. Buang fon.
Bak kata ustazah ruhaida, buang fon mahal mahal tu. Lupakan whatsapp wechat semua tu.

Takpe, ustazah kata buang fon mahal mahal je. Aku punya fon bukannya mahal pun.
So, takyah buang ah en.

Hahahaha. Lagi 20 hari lebih je nk Exam PT3 yg sebenar.

Sedarlah aniss, sedar woyy.

Syaitan malas apa yg merasuk dlm badan ni, sampai aku malas nk belajar ni.

Dah ah trial baru baru ni pun smua markah exam aku MENURUN.

Math-53%
BM-61%
AG-71%
KHB-54%
SN-42%
BI-.............
B.Arab-67%

Alhamdulillah ah markah Arab aku menaik. Hahaha seronok

Karangan arab pun dapat markah tinggi gak, 16 per 20.

Wieeee  

Yg spoilkan result aku, SAINS.

Harap je aku ni guru muda sains, tp......haram jadah tak dapat score sanis!

Cikgu rohani target aku dapat A dlm BM, tp tak mencapai.
Ramai gak yg cikgu target dpt A, tp tak dapat pun.
Kecuali hanezah.

Haihh cmne ah PT3 real nanti.
Math aku dh ah lemah.

BI pun menurun. Ahhhh habes ah akuu T^T
Memang tak ah nk bgtau mak dgn abah pasal result trial ni.
BI takleh bgtau ah berapa markah. Hahahaha

Smua dok menanya tntg markah BI aku. Hahaha
Biar ah hanya aku dgn madam normy je yg tauu.

Nk carik gaduh tol diorang ngn aku, siap tarik kertas exam BI aku lg.

Banyak main.








Hmm tahniah anis, confirm result menurun!







No comments:

Post a Comment