Sunday 28 September 2014

Bored...weekend


Semalam sekolah ganti.

Kalau aku tauu ah betapa bosannya belajar smalam, aku taknak ah datang.
Tp bila pikir balek, PT3 dah nk hampir.

2 weeks from now.

Semalam..
K, tutup citer.

Semalam hari paling MEMBOSANKAN.

Tp maaf ah kat miraa, maziah, athirah, tinah, lagi sape tah yg tegur aku smalam.
Maaf.

Aku baru sedar lepas aku mula ketawa balek mcm orng gila smalam.
Lepas korang kata,
"anis bad mood, pastu kita smua yg kena tempias bad mood dia. Hmm."

Aku baru sedar yg aku diam smalam --'

Tp lepastu jd hyper balek.
K, maaf.

Lain kali aku jd cmtu lg, ketuk je kepala aku guna botol air.

Kasi jampi sikit aku, biar keluar setan tu.

Arhhhh bosan!

Dah ah pagi td mak abah dgn adk balek kampung.
Tinggallah aku dgn along yg malas nk ikut.

Bila tauu lapar pagi pagi, baru nk keluar carik makanan.

Bila kat rumah hanya ada aku dan along yg pemalas, dan takda sape rajin, semua nk kena beli sendiri --'

Dah tu aku pulak tu yg kene keluar beli sarapan.
Cisss aku ikut sbb kau tu abg aku je.

Merata rata aku carik kedai mana yg jual sarapan sedap.

Last last, jumpa sebuah restoran yg bukak waktu pagi.

Ahhh lega aku.



No comments:

Post a Comment