Wednesday 22 October 2014

Bengkel oh Bengkel ~



Semalam tak belajar.
Biasa ah dah habes PT3 en. Hahahahaha

Bosan gak sbenarnya bila tak belajar ni.

Duduk dalam kelas, berborak, bermain, berjalan. Hahahaha merayau.

Aku pun rasa bosan tahap gaban gak, memang semalam tidur je memanjang aku dlm kelas.

Seriously mengantuk!

Awal pagi lepas perhimpunan tu, masuk bengkel kayu KHB ..

Cikgu As dgn Cikgu Rosnani membebel kat kami pasal jawapan kami kat paper KHB PT3.

Hm, cikgu kata banyak yg kami jawab merepek repek.

Yg ramai terasa, bila cikgu cakap,

"haa tu la kamu, ada yg mengutuk cikgu, mengumpat belakang."

Semua mcm tunduk je kepala. Huhu, siapa makan cili terasa pedasnya.

Hahahaha pastu cikgu cakap, takpe benda dah lepas.

Dan cikgu tetiba suruh kami bentuk 4 kumpulan dan campur laki pempuan.

Kami pelik gak. Cikgu nk bg tugasan, aku ingatkan tugasan utk band 6 PBS aw. Hahahaha

Rupanya tugasan utk kemas bengkel KHB. Hahahaha

Dan semua pun mula ah bentuk kumpulan.

Ahli kumpulan aku ada putri, marsha, aqila, fitri nurhafiz dgn megat danial ..

Kumpulan kami sikit je, so kami amek tugasan menyapu lantai.

Tp bukan satu bengkel kayu je kena bersihkan.

Tp bengkel paip pun kena gak.

Perghhh penat gak. Hahahahaha

Aku, fitri dgn megat menyapu kat bengkel kayu.

Putri, marsha dgn aqila menyapu kat bengkel paip.

Berhabuk giler woi bengkel tu.

Aku sapu habuk kat tingkap pun, rasa mcm nk jerebu je dlm bengkel tu.

Kumpulan yg lain ada yg angkat almari, angkat fail fail, lagi apa tah.

Seronok gak kemas bengkel ni sebenarnya.

Cikgu pun kata yg semalam adalah kali terakhir kami masuk bengkel, lepasni rindulah nk masuk bengkel kayu.

Hmm, tahun depan pun mungkin takde harapan....

Pastu lepas habes kemas, cikgu suruh kami beratur.

Cikgu bg duit raya !!!!! Hahahahahaha

Sorang rm2 wehhh.

Hahahahaha siap bg air percuma lg tu.

We gonna miss you, cikgu and bengkel KHB  T_T

No comments:

Post a Comment