Saturday 11 October 2014

Who says?


Siapa kata ada banyak blog tu menyusahkan?

Ada bnyak blog ah seronok  hahahahaha

Sbb senang boleh bebas update apa apa.

Seronok derr dh bebas update apa apa. Hahahaha

Dah ada 3 blog. Hahahahaha

Tp blog ni pun aku takkan abaikan.

Dah lahh, masa utk study puas puas. Dah ah besok mula exam PT3  T^T

K aku takut sekarang ni sbb bahasa melayu aku tak baca pape pun. Apatah lg bahagian komsas, dah lupa.

Besok PT3 !!!!!!!

Ingat anis, cuba struggle betul betul kali ni.
Make everyone proud of your results.

In shaa Allah, tp aku risau Math dan Science.
Sbb aku lemah mathematic. Hahahahaha



Bittaufiq wannajah.

Ijtihad asasun najah.

Innallahha ma'anaa, sodiiqaatii 


Subhanamallaa yanaamu walaa yashuu, allahumma dzakkirnii maa nasiitu




Cuba untuk mencapai target.

Ye, in shaa Allah :>

No comments:

Post a Comment