Saturday 11 October 2014

Meja.


*Duduk termenung kat meja belajar sambil tenung gambar kelas. Dan refresh balik semua yg dah berlaku sepanjang tahun ni. Hahahahah

Aku terfikirkan meja aku kat kelas.
Hahahaha sbb kelas aku digunakan utk kelas peperiksaan utk kelas 3C.

Aku takut ada yg conteng conteng meja tu nanti masa diorang duduk kat tempat aku.
Memang kalau ada yg conteng meja aku, aku carik dia sampai dapat dan suruh dia padam sampai bersih.

Kalau dia taknak, tengok ah aku kenakan dia cukup cukup kat skolah.

Giler ape, masa awal awal tahun 2014 ni, masa kemas kelas, aku dh bersihkan meja aku tu bersih bersih aw.

Tapi ada yg tak hilang. Hahahahaha

Lagipun aku sanggup aw masa awal tahun haritu aku pegi carik satu sekolah meja yg aku guna masa aku form2, tahun lepas.

Meja yg aku guna masa form2 tu, aku terjumpa balik kat tingkat 1 blok form4 tu.

Penat ah jugak angkat naik meja tu ke kelas aku tingkat 4. Tinggi woi kelas aku

Mcm mana aku kenal tu meja aku?
Hahahahaha

Aku tauu ah tu meja aku masa form2 dulu.
Sebab ada......

Hahahahahahahahaha

Sbb ada kesan tuu kat atas meja tu.

Lagipun jenis meja tu bukan bnyak kat skolah.
Meja tu meja special, dan limited edition.

Hahahahaha

Meja tu dh ada nama. So aku tak kira ah, aku carik sampai dapat duu.

Dan meja tu dh dibalut dgn pembalut, tapi bberapa hari lepas pembalut tu dh dikoyakkan oleh budak petang.

Tak berdisiplin tol budak petang ni, penat aw aku balut meja tu leklok.


Meja tu limited k.

Hahahahahahahaha


No comments:

Post a Comment