Wednesday 29 October 2014

Tak penting.

Bukan senang nk elakkan diri dari kena lelah ni.

Minum air ber-ais satu hari pun dh boleh kena lelah.

Kalau lelah yg tak perlukan gas sedut, takpe ar. Tp ini tiap kali lelah kena amek sedut gas dkat hospital.

-,-

Dah la memenatkan aku bila sedut gas tu. Berair air hidung aku. Hahahaha mcm kena apa tah

Badan pun rasa lesu je.

Paling teruk kalau masih tak elok, kena sedut bnyak kali sampai okay. Pening lalat ar. Hahaha

Cuba bgtau sape yg suka kena athma? Takde kan.

Hahahahahahaha aku pun tak tahan, nk berjalan pun rasa mcm tak cukup oksigen je nk sedut, sempit semacam je peparu. Hahahahahahaha

Tp ada bantuan gas mudah alih senang ar.

Tp susah gak, aku bawak tiap hari tp bila nk guna je, mcm takda effect je kat aku. Hahahaha sama je rasa mcm susah nk nafas.

Takpe ah, terima dgn hati lapang. Hahahaha

No comments:

Post a Comment