Tuesday 21 October 2014

Terpulanglah.


Hari jumaat minggu lepas form3 dah hantar buku teks.

Harini form5 pulak hantar buku teks.

Aku ada hilang buku dan..... aku taknak ah bayar ..

Buku novel merenang gelora aku hilang masa awal tahun lagi. Hahahaha ini semua kerja Hafizudin bin ..... mazlan .

Dah ar kena denda RM5 sebab ada 5 buah buku tak berbalut dan tambah lg buku hilang tu RM9.60  ..

Aku taknak bayar.

Lagipun masa aku form1 dulu pun aku ada hilang buku KHB .. Hahahahaha memang aku tak bayar pun.
Dah ar buku tu mahal jugak ah.

Tahun lepas pun ada hilang gak, tp aku tak bayar jugak.
k

Apa ar teruk sngt aku

Tp abang aku lg teruk, buku buku form5 dia dulu tak hantar langsung.

Mana taknya dia nk hantar, masa tu dh kena buang sekolah.

Perfectos.

















Aku menyesal gak jumpa sbenarnya harini.
Sbb cakap mcm nak taknak.

Dah ar malas nk bahas lg.

Kalau aku taknak padam jugak, ikut suka aku ar.

Siapa suruh kau buat aku mcm ni. Taknak accept request en?

Okay.

No comments:

Post a Comment