Monday 27 October 2014

Damn it.

Apa yg aku dh cakap smpai blah mcm tu je td...

So bad that i was making you mad. I apologize for acting like that. I tried to redeem my fault but i dont know how.

Sekali aku dah tipu, sampai mati pun taknak percaya kat aku dah ke?

Aku takde niat pun nk tipu pasal tuu masa tahun lepas..

Aku tak padam pun lg gmbr tu td, tp aku JANJI aku akan padam masa 1 November nanti.
Aku janji.

Pada mulanya je aku mmg dah pasang niat nk sambung carik pasal lg, tp lepas tengok 'kau' marah pastu blah camtuu aku rasa mcm bersalah gila.

Aku rasa bersalah sbb buat perangai mcm tu tadi..

Ye, mmg aku jd 'bisu' masa tu sebab aku mmg buat salah.

Dan aku diam sbb aku taknak menipu lg..

Aku takut kalau aku bnyak jawab nanti aku ada menipu.

So aku pilih utk jadi bisu sekejap.

Aku tak pandang sebab aku buat salah.

Aku akan ikut dan buat apa je yg 'kau' suruh.

So kalini aku dah janji, aku akan padam..

Aku janji takkan sakitkan hati, takkan buat mara, dan takkan carik gaduh lg.

Kalini aku mmg akan ikut apa je yg disuruh.

Aku akan ikut sbb aku sayang je.

Lagi satu aku takda niat nk menipu smua ni. Tolong ah jngn pikir aku ni penipu...

Aku tipu ada sebab..

Mmg takda peluang kedua ke utk aku tebus balik kesalahan aku?

Takda peluang lg ke aku nk berbaik semula?

Kalau aku tauu dari awal, aku takkan menipu masa tahun lepas tu.

I wish i could have second chance..

No comments:

Post a Comment