Wednesday 8 October 2014

Control your fears.


Lagi 4 hari je nk PT3 dahh

Tapi nk dekat dgn exam pt3 ni lah mcm mcm tekanan aku dapat.
Ya Allah, tak faham aku knape orang bg tekanan kat aku mcm nii

Tak kuat aku nk tanggung semuanya.

Laa yukallifullahu nafsan illa wus'aha
Tapi, aku tak kuat nk hadapi semua ni sbenarnya.

Memang nk dkt exam besar ni, mood aku pelik pelik sikit --'
Hahaha

Cepat nk terasa, nk marah, nk mengamuk, mudah menangis, tp tu normal kot sbb bnyak tekanan nk hadapi pt3 ni.

Lagi lagi dh nk akhir tahun ni, cepat tol masa berlalu.
Tahun last utk form5 dan form3 yg nk pindah...

Arhhh taknak habes sekolahh T^T

Banyak giler kot kenangan kat sekolah ni.
Nanti pindah sekolah, arr aku tak sanggup T_T

Taknak pindah sekolah, tapi....
Nk pindah sekolah jugak, tapi....

Arhh dalam dilema T_T

Memang berat nk buat keputusan sama ada nk pindah sekolah atau tak, memang berat sangat T_T

Jiwa aku tak sebati dgn perasaan akuuu tiap hari

Habes je pt3, form5 pulak akan spm.
Hmm sekejapnya nk habes sekolahh T_T

Berat nk tinggalkan sekolah, cikgu cikgu.
Tp berat lg nk buat keputusan kena ikut keputusan keluarga...

Abah suruh aku ikut jejak langkah angah masuk ke sekolah agama.
Mak suruh dapatkan keputusan elok, masuk sekolah terbaik.

Ya Allah, memang ni ke konflik yg dihadapi oleh form3 setiap tahun utk buat pilihan?

Arrr aku taknak sambung sekolah ar lepasni. Hahahahahaha

Duduk rumah, makan tidur makan tidur makan tidur.

Perghhhhh
Hahahahahaha

Dah ar, nanti nanti ar nk buat pilihan. Exam pun belum lepas -,-

Hahahaha

Kena struggle habis habisan ni.

ijtihad asasun najah :>

Semoga berjaya semua batch 1999 yg amek PT3  :)



#ditype pada 7 Okt 2014
#dipost pada 9 Okt 2014

No comments:

Post a Comment