Wednesday 18 June 2014

19 Jun 2013 :')


Demam pun tak elok lagi, ada hati semangat tol aku nak pegi --'
Anis aniss ~ why laa antibody lemah je sejak nk Ramadhan nii :3

Antibody lemah sbb kurang vitamin or antibiotik eh? Hahahahahaha

Ke sbb kurang makan? Aku pun memang dah kurang selera sbelum demam nii. Berat turun mendadak giler kot -,-
Dari 48 kg, turun sampai 44 kg.

Pergghhh giler en berat aku? Terkejut aku tngok timbangan berat aku.
Takut pun ada jugak.

Tapii maybe tu salah satu petanda yg aku akan demam. Sbb tu la kurang selera nk makan.

Jap !!! Kejap lagi dh masuk 19 Jun !!!!!!!
Ingat lg yg pasal pertandingan kawad kaki 2013 tahun lepas kat sekolah? Tarikh ni laa yg first time aku pakai baju full KRS.
Tarikh ni jugak, aku dapat nombor fon tu dari kak jannah.

Thanks a lot to kak jannah, sbb sanggup tolong aku dapatkan nombor time tuu.

K, taknak ingat dah. Nk tidur. Bye.

No comments:

Post a Comment